|

عبور موفق فولاد نکونام از تونل وحشت!

تیم فوتبال فولاد خوزستان با پیروزی مقابل سپاهان در اصفهان، توانست با پرسپولیس صدرنشین هم‌امتیاز شود.

لینک کوتاه کپی شد

یکی از تیم‌های پرستاره و مدعی در لیگ بیست‌ودوم، بدون‌شک فولاد خوزستان است. فولادی‌ها که فعالیت پررنگی در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه داشتند، موفق شده‌اند با هدایت جواد نکونام شروع موفقی در فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران داشته باشند و با نتایجی درخشان، در کورس مدعیان قرار گیرند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبرورزشی؛ شاگردان نکونام برای شروع لیگ بیست‌ودوم، با قرعه دشواری مواجه شده بودند و باید در 4 هفته آغازین فصل جدید، با 3 تیم پرستاره پرسپولیس، تراکتور و سپاهان رودررو می‌شدند اما فولادی‌ها توانستند از 3 دیدار دشوار خود با 7 امتیاز خارج شوند تا بعد از پرسپولیس، با تفاضل گل کمتر در جایگاه دوم جدول رده‌بندی لیگ بیست‌ودوم بایستند.

روزهای درخشان دروازه‌بان اتریشی در اهواز

کریستوفر کنت دروازه‌بان اتریشی فصل گذشته سپاهان که روزهای خوبی را در جمع طلایی‌پوشان نگذراند، یکی از خریدهای تابستانی فولاد بود. نکونام بعد از جذب کنت، به دروازه‌بان اتریشی تیمش اعتماد و شهاب گردان را نیمکت‌نشین کرد که اعتماد سرمربی جوان فولادی‌ها جواب داد و آن‌ها توانستند در 4 بازی آغازین خود در لیگ بیست‌ودوم، 3 کلین‌شیت داشته باشند تا کنت در کورس رسیدن به دستکش طلای لیگ بیست‌ودوم قرار بگیرد.

کنت با ثبت 3 کلین‌شیت در 4 مسابقه و دریافت 2 گل، آماری جالب‌توجه از خود به جای گذاشته و به نظر می‌رسد شهاب گردان کار دشواری برای بازگشت دوباره به دروازه فولاد داشته باشد.

تیمِ خستگی‌ناپذیر؛ فوتبال برای فولادی‌ها 90 دقیقه نیست!

فولادی‌ها که هفته گذشته در خانه با 2 گل از تراکتور پیش افتاده بودند، برابر حریف سرخ‌پوش غافلگیر شده و در آستانه از دست دادن 2 امتیاز حساس بودند اما تعویض طلایی جواد نکونام به کمک فولاد خوزستان آمد و اشکان دژاگه که در دقیقه 86 به ترکیب فولاد اضافه شده بود، در دقیقه (3+90) گل پیروزی‌بخش تیمش را به‌ثمر رساند تا شاگردان نکونام دیدار حساس مقابل تراکتور را با پیروزی به پایان برسانند.

فولاد خوزستان در فصل گذشته در فاز دفاعی ساماندهی خوبی داشت اما در خط حمله، شاگردان نکونام در گلزنی آمار فوق‌العاده‌ای نداشتند اما حالا در لیگ بیست‌ودوم شرایط تغییر کرده است. بعد از گل پیروزی‌بخش در لحظات پایانی دیدار با تراکتور، این اتفاق شب گذشته در مصاف با سپاهان هم تکرار شد و تعویض طلایی نکونام بازهم  به کمک فولادی‌ها آمد.

آیاندا پاتوسی در اتفاقی جالب‌توجه، به مانند اشکان دژاگه در بازی با تراکتور، از دقیقه 86 به ترکیب فولاد اضافه شد و با یک توپ‌ربایی عالی موفق شد در دقیقه (2+90) دروازه سپاهان را هدف قرار بدهد تا برای دومین بازی متوالی در اوقات تلف‌شده سرخ‌پوشان اهوازی موفق به کسب 3 امتیاز شوند و با تعویض‌های طلایی نکونام، 4 امتیاز ارزشمند نصیب فولاد شود و آن‌ها با 8 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به پرسپولیس در رتبه دوم جدول قرار گیرند.

جواد نکونام در رویای کسب قهرمانی لیگ برتر با فولاد خوزستان است و امیدوار به آنکه این رویا در لیگ بیست‌ودوم محقق شود، است. البته که فولادی‌ها در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا هم حضور دارند و در تکاپو برای موفقیت در رقابت‌های آسیایی هم هستند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها