|

یحیی گل محمدی باز بهانه‌ای دارد؟!

پرسپولیس یحیی با جذب دومین مهاجم خارجی تبدیل به جذاب‌ ترین تیم ایران شده است.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس در رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر نتایج خوبی گرفته و با کسب دو برد و دو تساوی، صدرنشین رقابت‌های لیگ ایران است. این اتفاق در شرایطی رخ داده که این تیم تنها تیم لیگ برتری است که تا این جا، دروازه‌اش باز نشده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فرارو؛ یحیی گل‌محمدی در فصول قبل مدام از این مورد گلایه کرد که بودجه لازم برای خریدن بازیکن جدید، به ویژه بازیکن با کیفیت خارجی را ندارد. این گلایه‌ها در این فصل به پایان رسیده و حالا پرسپولیس، جذاب‌ترین تیم لیگ برتر فوتبال ایران است. بخش زیاد این جذابیت متوجه بازیکنان و خرید‌های جدید این باشگاه است که همگی در سطح بالا رقم خورده است. به عبارت ساده‌تر، پرسپولیس الان در تمام خطوط، بازیکنانی در حد تیم ملی دارد.

برای شروع این بحث کافی است از خط دروازه شروع کرد؛ بازگشت علیرضا بیرانوند، یکی از بهترین‌های ایران در ۶، ۷ سال اخیر، دروازه این تیم را بیمه کرده است. ناگفته پیداست که «بیرو» بخت شماره یک ایستادن درون دروازه تیم ملی در جام جهانی است. مرتضی پورعلی‌گنجی و دانیال اسماعیلی‌فر، دو مدافع جدید این تیم هستند که آن‌ها هم سابقه و ادعای بازی در تیم ملی را دارند. در کنار این‌ها یک خارجی با کیفیت به اسم گئورگی گولسیانی هم خریداری شده است. به گزارش فرارو، شرایط در خط میانی هنوز جذاب‌تر است. سروش رفیعی و سعید صادقی، دو هافبک خلاق لیگ برتر در دو فصل اخیر که هر دو هم به تیم ملی دعوت شده‌اند پیراهن پرسپولیس را به تن می‌کنند. با توجه به حضور مهدی ترابی، حالا هر سه بازیکن خلاق لیگ برتر در فصول اخیر، یکجا جمع شده‌اند. به غیر از ترابی، پرسپولیس، میلاد سرلک و کمال کامیابی‌نیا را هم دراین خط دارد که آن‌ها هم ملی پوش محسوب می‌شوند.

شاید تنها جایی که پرسپولیس نمی‌توانست ادعایی برای داشتن ستاره کند، خط حمله بود. درست است که مهدی عبدی تلاش می‌کرد خودی نشان دهد، ولی بازی‌های سینوسی او شرایط را به هم می‌ریخت. این موضوع، ولی حالا مرتفع شده و پرسپولیس با داشتن ۲ مهاجم خارجی سطح بالا که سابقه بازی در لیگ‌های معتبر اروپایی را دارند، تبدیل به تیمی بدون نقص شده است. یورگن لوکادیا از یک سو و شیخ دیاباته از سوی دیگر برای جذاب کردن خط حمله پرسپولیس به تهران آمده‌اند. واضح است که با چنین خریدهایی، پرسپولیس به جذاب‌ترین تیم لیگ تبدیل شده و حالا فقط مانده مهارت‌های مربیگری یحیی گل‌محمدی که از این تیم جذاب خروجی بگیرد؛ خروجی‌ای که هرچه به غیر از قهرمانی باشد، برای هواداران پرسپولیس شکست محسوب می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی