|

روز و ساعت بازی میلان - اینتر

دو تیم میلان و اینتر در مسیر رسیدن به قهرمانی بیستم و کسب ستاره دوم با هم رقابت جذابی دارند.

لینک کوتاه کپی شد

در چارچوب هفته پنجم سری آ ایتالیا، میلان و اینتر اولین دربی دلامادونینای فصل را برگزار می کنند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ نگاهی داشته ایم به اطلاعات مربوط به شانزدهمین جدال استفانو پیولی و سیمونه اینزاگی:

اطلاعات بازی میلان و اینتر

  • تاریخ برگزاری: شنبه، 12 شهریور 1401 (3 سپتامبر 2022)
  • ساعت برگزاری: 20:30 به وقت تهران
  • مکان برگزاری: استادیوم سن سیرو، میلان
  • هفته برگزاری: هفته 5 سری آ فصل 22-2021
  • داور: دنیله کیفی

مرور اجمالی وضعیت دو تیم

 میلان فصل را با پشتوانه دو پیروزی و دو تساوی آغاز کرده است. روسونری مدت ها است که در سری آ طعم باخت را نچشیده و قطعا می خواهد مقابل رقیب همشهری اش هم این روند را حفظ کند. استفانو پیولی می داند که برای تکرار قهرمانی سال گذشته اش باید مقابل حریفان مستقیم مستحکم تر از همیشه تیمش را روانه میدان کند. 

اینتر در هفته های ابتدایی به قرعه راحتی برخورد کرد و مقابل تیم هایی که انتظارش می رفت، به پیروزی رسید اما شکست برابر لاتزیو باعث شده تا شاگردان سیمئونه در حال حاضر صدرنشین جدول نباشند. اینتر باید با مصدومیت روملو لوکاکویی کنار بیاید که طی هفته های اخیر آماده نشان داده بود و در بدموقع ترین زمان ممکن از همراهی تیمش بازمانده است. 

دو تیم شهر میلان چند سالی است که مجددا بر سر قهرمانی رقابت می کنند، تعداد قهرمانی های هر دو تیم در حال حاضر روی عدد 19 مانده و هر نتیجه دیگری به جز رسیدن به جام بیستم در پایان فصل باعث تلخ شدن کام هواداران خواهد شد؛ این دیدار نبردی زودهنگامی است در جنگ طولانی کسب اسکودتو و البته ستاره دوم روی لوگو ...

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها