|

شاه ماهی چه زمانی به استقلال برمی‌گردد؟

مهاجم تیم تراکتور احتمال دارد در میانه لیگ به جمع آبی‌ های پایتخت اضافه شود.

لینک کوتاه کپی شد

یکی از مهم‌ترین خبر‌های هفته اخیر فوتبال ایران، نهایی‌شدن انتقال کاوه رضایی به تیم تراکتور تبریز بود و رضایی با حضور در دفتر محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور قراردادش را با سرخ‌پوشان تبریزی رسمی کرد تا در لیگ بیست‌ودوم برای تراکتور به میدان برود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال360؛ کاوه رضایی حدود یک ماه قبل با استقلالی‌ها به توافق نهایی برای همکاری دست پیدا کرده بود، اما مشکلات اداری کاوه برای دریافت مجوز اقامت در کشور بلژیک باعث شد تا فرآیند ثبت قرارداد این بازیکن طولانی شود.

رضایی در شرایطی توانست به امورات اداری خود پایان بدهد که روز پایانی نقل‌وانتقالات بود و استقلالی‌ها برای ثبت قرارداد مهاجم خود باید نام یک بازیکن را از فهرست خارج می‌کردند که تلاش مدیران آبی‌پوش برای خروج نام ارسلان مطهری بی‌ثمر بود و کاوه رضایی راهی تراکتور تبریز شد تا در جمع شاگردان قربان بردیف کار خود را در لیگ بیست‌ودوم آغاز کند.

اولین واکنش رسمی؛ حذف قلبِ آبی!

مهاجم سابق استقلال که در طول ۵ سال گذشته که از فوتبال ایران دور بوده، همواره در بیوگرافی صفحه اینستاگرامی خود از قلب آبی استفاده و پروفایل خود را هم عکسش با پیراهن استقلال قرار داده بود، بعد از امضای قرارداد با تراکتور، هم قلب آبی را از صفحه خود پاک کرد و هم اینکه پروفایل خود را تغییر داد تا از گزند انتقاد هواداران تراکتور در امان بماند.

کاوه رضایی با قراردادی یک‌ساله به تراکتور پیوسته، اما گفته می‌شود که احتمال دارد این مهاجم باتجربه در نیم‌فصل دوم لیگ بیست‌ودوم برای آبی‌پوشان پایتخت به میدان برود و شنیده‌های غیررسمی حاکی از آن است که رضایی در طی مذاکرات خود با مدیران تراکتور، توانسته مجوز جدایی‌اش در نقل‌وانتقالات زمستانی را دریافت کند.

«رضایی» در نیم‌فصل دوم به استقلال برمی‌گردد؟

ریکاردو سا پینتو سرمربی پرتغالی استقلال روز گذشته و در حاشیه مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی، نسبت به حواشی پیش‌آمده برای کاوه رضایی واکنش نشان داد و خطاب به خبرنگاران گفت: «من امیدوارم که کاوه برگردد. اتفاقاتی رخ داد که خارج از کنترل ما بود. من مطمئنم که برای قسمت مهم فصل، کاوه را در اختیار خواهیم داشت».

سرمربی استقلال با چراغ سبز خود درباره آینده کاوه رضایی به نوعی ابراز امیدواری کرد که بتواند از این مهاجم باتجربه در نیم‌فصل دوم لیگ بیست‌ودوم استفاده نماید.

استقلالی‌ها بعد از قطعی‌شدن عدم ثبت قرارداد کاوه رضایی، شماره ۷ انتخاب شده از سوی او را در اختیار سیاوش یزدانی قرار دادند و حالا مشخص نیست که سرنوشت رضایی چه بوده و آیا او در نیم‌فصل مجوز خروج از تراکتور را به مقصد استقلال دریافت می‌کند یا خیر و اینکه در صورت بازگشت احتمالی، با کدام شماره پیراهن برای آبی‌ها به میدان خواهد رفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها