|

(عکس) ناراحتی کاپیتان پرسپولیس از انتقادها!

امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس با انتشار دو استوری به انتقادهای چند روز اخیر واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

امید عالیشاه اگرچه در بازی با نفت آبادان عملکرد خوبی داشت و با ارسال پاس گل، سهم عمده ای در پیروزی تیمش داشت اما درنهایت با از دست دادن دو موقعیت خوب گلزنی اجازه نداد پرسپولیس برتری پرگل تری مقابل حریف داشته باشد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ موضوعی که باعث شد طی دو روز اخیر انتقادهای زیادی به او صورت گیرد و در فضای مجازی نیز هواداران پرسپولیس انتقادات زیادی را علیه عالیشاه مطرح کردند. جالب اینجاست عالیشاه در جایگاه کاپیتان اول سرخ ها با دو استوری به نوعی به این انتقادها واکنش نشان داد. استوری هایی که نشان از دلخوری او از هواداران دارد.

او در ابتدا با انتشار شعری از سعدی، "فرمان عقل بردن، عشقم نمی گذارد" و امروز با انتشار استوری دیگری با عنوان "همچنان در پاسخ دشنام می گویم سلام، عاقلان دانند دیگر حجت تفسیر نیست" به انتقادات واکنش نشان داد.

گفتنی است عالیشاه با توجه به حضوری طولانی مدت در فوتبال ایران و به ویژه باشگاه پرسپولیس به خوبی باید آگاه باشد که تشویق ها و انتقادها همیشگی نیست و به همین دلیل باید آستانه تحمل خود را بالاتر ببرد. هرچند شرایط پرسپولیس به گونه ای است که گویا هواداران این تیم دیگر تحمل سابق را ندارند و با کوچکترین اشتباهی علیه برخی بازیکنان موضع می گیرند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها