|

بارسلونا و اولین چالش فصل؛ سویا عیار تیم ژاوی را نشان می دهد!

بارسلونا امشب اولین بازی مهم فصل 23-2022 را مقابل سویا پشت سر خواهد گذاشت.

لینک کوتاه کپی شد

بارسلونا امشب در چارچوب رقابت‌های هفته چهارم لالیگای اسپانیا باید در ورزشگاه خانگی سویا به مصاف این تیم برود. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ این دیدار، اولین چالش جدی فصل جدید است که در آستانه آغاز رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان و بازی برابر ویکتوریا پلژن پیش روی ژاوی هرناندز و شاگردانش قرار دارد.

سویا، این فصل را با نتایج خوبی آغاز نکرده است و تنها یک امتیاز از 9 امتیاز ممکن را به دست آورده است. این موضوع اعتراض بسیاری را از سوی هواداران این تیم به همراه داشته و حتی تردیدهایی را درباره جایگاه جولن لوپتگی روی نیمکت این تیم ایجاد کرده است. 

با این حال نباید فراموش کرد که این تیم بازیکنان مهمی مانند دیه‌گو کارلوس و ژول کُنده را در این تابستان از دست داده است و این اتفاق تاثیر زیادی در عملکرد آنها در زمین داشته است. 

با این حال سویا همیشه تیم بزرگی است که می‌تواند برای هر حریفی چالش برانگیز باشد. بارسا، در حالی قدم به سانچز پیزخوان خواهد گذاشت که با اولین آزمایش جدی‌اش در فصل جدید روبرو خواهد شد و ژاوی باید نشان دهد که پس از خریدهای قابل توجه در این تابستان، این توانایی را دارد که تیمش را در دیدارهای مهم و برابر حریفان قدرتمند و نام آشنا نیز به موفقیت برساند. 

این مربی جوان، این فرصت را دارد که در این بازی از بازیکنان بزرگی مانند روبرت لواندوفسکی، کُنده، رافینیا، فرانک کسیه و آندریاس کریستنسن استفاده کند و باید نشان دهد که قدرت مدیریت این تیم با بازیکنان باکیفیت و بزرگ را دارد. 

پیروزی در بازی امشب برابر سویا می‌تواند اهمیت بسیاری برای این تیم داشته باشد تا فصل را با اعتماد به نفس و قدرت بیشتری ادامه دهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها