|

منچستریونایتد - آرسنال؛ دیداری که بیشتر از 3 امتیاز دارد!

از هفته ششم لیگ برتر انگلیس منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد میزبان تیم آرسنال آماده این روزهای جزیره است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش «شایانیوز»- هیچ‌کس فکر نمی‌کرد منچستریونایتد به این بدی لیگ را شروع کند، و قطعا هم کسی فکر نمی‌کرد آرسنال با آرتتا چنین شروع طوفانی در لیگ داشته باشد. در ادامه اطلاعت بازی و شرایط دو تیم را بررسی می‌کنیم.

آرسنال-منچستریونایتد

هفته ششم لیگ برتر انگلیس

یکشنبه 13 شهریور، ساعت 20 به وقت تهران

ورزشگاه: اولدترافورد

داور: پُل تیرنی

منچستریونایتد

هواداران منچستر به آینده تیمشان با ورود تن هاخ امیدوار بودند و البته هنوز هم با توجه به خریدهای چند روزه اخیر این تیم و کسب سه برد متوالی برابر دشمن همیشگی لیورپول و دو برد یک بر صفر برابر ساوتهمپتون و لسترسیتی امیدشان را از دست نداده اند.

حواشی پیرامون رونالدو هم با پایان نقل و انتقالات به پایان رسید و تن هاخ آماده می‌شود با کسب پیروزی برابر آرسنال روند مثبت تیمش را حفظ کند.

منچستر در بازی فردا کار سختی را برابر آماده ترین آرسنال چند فصل اخیر لیگ جزیره دارد. به نظر در بازی فردا کاسمیرو در ترکیب اصلی تیم حضور داشته باشد. کارشناسان همچنین پیش بینی کرده اند رونالدو و آنتونی ستاره برزیلی تازه وارد هم نمیکت نشین باشند.

شاگردان تن هاخ در صورت برد در بازی فردا می توانند تا جایگاه چهارم جدول رده بندی صعود کنند.

آرسنال

آرتتا تیمی ساخته است که به گفته پاتریس اورا مدافع سابق منچستر، او را می ترساند. کسب 5 برد پیاپی و ثبت تفاضل مثبت 9، به خوبی عملکرد درخشان این روزهای توپچی ها را نشان می دهد.

ستاره این روزهای آرسنال کسی نیست جز گابریل ژسوس. مهاجم برزیلی سابق سیتیزن ها که در همین نقل و انتقالات تابستانی راهی آرسنال شده، توانسته آمار استثنایی 5 گل و 3 پاس گل در پنج دیدار را ثبت کند. مدافعان منچستر در بازی فردا قطعا کار سختی را پیش رو دارند. مدافعانی که به نظر هم نمی رسد بتوانند به خوبی او را مهار کنند.

توپچی ها در دیدار فردا احتمالا کاپیتان و ستاره خط میانی خود، مارتین اودگارد را در اختیار ندارند. نکته نا امید کننده دیگر برای آرسنال این است که منچستر در 17 دیدار از 19 بازی گذشته نتوانسته شیاطین سرخ را شکست دهد.

مصدومان و محرومان دو تیم

1

چند نکته مهم

آرسنال 6 بازی گذشته خود در لیگ برتر انگلیس را برده است.

آرسنال در 5 بازی گذشته خود هم نیمه اول و هم نیمه دوم را برده است.

منچستریونایتد در 3 بازی آخر خود در لیگ به پیروزی رسیده است.

ترکیب احتمالی

3333333

پیش بینی سایت WHOSCORED

44444444

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها