|

روز و ساعت بازی پرسپولیس و هوادار؛ هفته پنجم لیگ برتر

تیم پرسپولیس در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر در تهران به مصاف هوادار تهران می رود.

لینک کوتاه کپی شد

هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از عصر روز دوشنبه آغاز می‌شود و در حساس‌ترین مسابقه، صدرنشین لیگ برتر باید به مصاف هوادار برود. این دیدار از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار خواهدشد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از شهرآرانیوز؛ پرسپولیس پس از ۲ تساوی بدون گل متوالی مقابل ذوب و فولاد، به ۲ برد ارزشمند ۱ بر ۰ و ۲ بر ۰ مقابل آلومینیوم و صنعت نفت دست یافته و حالا با رسیدن به صدر جدول به دنبال حفظ این رتبه است.

شاگردان یحیی گل‌محمدی گرچه در امر گلزنی با ثبت میانگین کمتر از ۱ گل در هر مسابقه، ضعیف نشان داده‌اند، اما در فاز دفاعی عالی کار کرده‌اند و علیرضا بیرانوند تنها گلر لیگ برتر است که هنوز دروازه‌اش را بسته نگاه داشته‌است. او امیدوار است که با کلین شیت در برابر هوادار، رکورد خود را در این فصل به عدد ۴۵۰ دقیقه برساند.

در سایر دیدار‌های روز دوشنبه، نساجی و مس از ساعت ۱۹ در وطنی قائمشهر به مصاف هم می‌روند. آلومینیوم اراک نیز از همین ساعت به مصاف تراکتور بحران‌زده می‌رود.

گل گهر سیرجان نیز از ساعت ۲۰:۳۰ در سیرجان پذیرای ملوان است و ۳ دیدار صنعت نفت - نفت مسجدسلیمان، فولاد - مس رفسنجان و سپاهان - ذوب آهن اصفهان نیز از ساعت ۲۱ آغاز می‌شود.

آخرین دیدار هفته را استقلال و پیکان روز سه شنبه از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها