|

اعتراف ملی‌ پوش استقلال: می دانم افت کرده ام

مهدی مهدی پور از ستاره های تاثیرگذار استقلال در قهرمانی بدون باخت در لیگ 21 محسوب می شد.

لینک کوتاه کپی شد

مهدی مهدی پور در گفت‌وگویی در خصوص شرایط خودش و استقلال صحبت کرد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبرورزشی؛ در ادامه صحبت های جالب و مهم او را بخوانید.

شرایط استقلال چطور است؟

شرایط خوبی داریم و تمرینات خوب و فشرده‌ای را سپری می‌کنیم تا به آمادگی بیشتر برسیم.

هنوز تمرینات پر فشارشان ادامه دارد؟

بله آقای ساپینتو اصولا تمرینات سخت و پر فشاری را برای ما در نظر می‌گیرند. مخصوصا ما در پیش فصل تمریناتی انجام دادیم  با طراحی سرمربی انجام دادیم که خود من تا به حال ندیده بودم.

با توجه به این که تمرینات شما خیلی پر فشار بوده،یعنی زمان بیشتری هم برای کسب آمادگی نیاز دارید؟

بله طبیعتا همینطور است. فشار تمرینات ما بالا بوده و به مرور زمان ما تاثیر این تمرینات را با آمادگی بیشتر خواهیم دید. الان برای قضاوت کردن استقلال خیلی زود است و به اعتقاد من امسال یکی از سال‌های خوب خود را خواهیم داشت.

الان رتبه چهارم جدول هستید و هواداران استقلال کمی نگران شده‌اند؟

چهارم هستیم با اختلاف ۱ امتیاز و این امتیازات در طول فصل همیشه جا به جا خواهند شد. رقابت امسال در لیگ خیلی فشرده است و من احساس می‌کنم در میان این رقابت فشرده می‌توانیم به برتری برسیم و به امید خدا با تلاش و یکدلی بیشتر و البته حمایت هواداران مان به قهرمانی برسیم.

از خودت بگو. قبول داری امسال کمی‌افت داشته‌ای؟

من آدم منطقی هستم و خودم هم می‌دانم که دچار افت شده ام اما این افت چیزی نیست که ثابت بماند و خیلی زود شرایط بهتری را کسب می‌کنم.

دلیلش چیست؟

اول بگویم هر کسی حتما اول خودش زودتر از بقیه افت‌هایش را می‌بیند. من هم آدمی‌نیستم که منکر این قضیه شوم و بگویم نه من در آمادگی کامل به سر می‌برم. اما خب ما تمرینات پر فشاری را دنبال کرده ایم و از طرفی نیاز به هماهنگی بیشتر داریم که هفته به هفته این شرایط بهتر می‌شود. وضعیت من هم همینطور است. هفته به هفته شرایط بهتری را کسب خواهم کرد.

اعتراف ستاره ملی‌پوش استقلال؛ خودم می‌دانم افت کرده‌ام/ ساپینتو کاری کرد که هرگز ندیده بودم!

رقابت فشرده در لیگ را چطور می‌بینی؟ 

امسال یکی از فشرده ترین رقابت‌ها را در پیش داریم. خیلی از تیم‌ها به دنبال قهرمانی هستند و این کارمان را سخت تر می‌کند. من احساس می‌کنم یکی از زیباترین فصل‌ها را شاهد خواهیم بود.

و قهرمان فصل؟

خیلی زود است برای پیش بینی و قضاوت در مورد تیم‌ها اما قطعا یکی از برنامه‌های اصلی تیم ما همین است و تلاش خواهیم کرد تا به قهرمانی برسیم.

کار کردن با ساپینتو را چطور می‌بینی؟ 

ساپینتو در عین حال که خیلی سخت گیر است پر هیجان و پر شور است و انرژی زیادی دارد. کار کردن با او را دوست دارم چون به هر حال یک مربی حرفه‌ای و خوب است که امیدوارم با او فصل خوبی را تجربه کنیم.

پیش بینی ات از بازی با پیکان؟

به نظرم یکی از سخت ترین بازی‌ها را داریم. من با آقای مجتبی حسینی کار کردم و می‌دانم او مربی خوش فکری است اما به هر حال ما هم استقلال هستیم و تلاش خواهیم کرد تا برنده بازی باشیم.

صحبت خاصی اگر با هواداران استقلال داری بگو.

من از هواداران مان می‌خواهم که بیشتر تیم را حمایت کنند.حمایت آن‌ها خیلی در روحیه تیمی‌ما تاثیر می‌گذارد و امیدوارم که همه آن‌ها قبل از پیش داوری‌ها به حمایت و شرایط بهتر تیم کمک کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها