|

صحبت های یحیی گل‌محمدی درخصوص بازی با هوادار

سرمربی تیم پرسپولیس: امتیازات شروع لیگ بسیار مهم است و به تیم قهرمان کمک می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش «شایانیوز» یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال هوادار و پرسپولیس اظهار داشت: امتیازات شروع لیگ بسیار مهم است و به تیم قهرمان کمک می‌کند. فردا مقابل تیمی سختکوش و فنی بازی داریم، اما هدف اصلی ما کسب سه امتیاز این مسابقه خواهد بود.

شرایط دیدار با هوادار متفاوت خواهد بود

وی با بیان اینکه سرخپوشان بازی دشواری پیش رو خواهند داشت، تصریح کرد: زمین ورزشگاه پاس قوامین شرایط مناسبی ندارد تا کارهای تاکتیکی انجام بدهیم و بازی بیشتر روی کارهای هوایی و فیزیکی دنبال می‌شود. دوست داریم فوتبال بازی کنیم و امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشیم. با این حال شرایط دیدار با هوادار متفاوت خواهد بود.

به جای اضافه کردن امکانات هر سال پسرفت می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه انتقادات خود نسبت به ورزشگاه خانگی هوادار بیان کرد: متأسفانه با توجه به بازدیدی که از استادیوم داشتیم، متوجه شدیم که زمین شرایط خوبی ندارد. در این ورزشگاه سه تیم بازی می‌کنند و تمرینات چند تیم دیگر در آن برگزار می‌شود که جای تأسف دارد. هر سال باید به امکانات خودمان اضافه کنیم و صاحب امکانات بهتری شویم، اما هر سال پسرفت می‌کنیم. باید نظارت بیشتری بر این مسئله وجود داشته باشد.

از لحاظ امکانات فقیر هستیم

گل‌محمدی با درخواست از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال برای توجه به مشکلات ساختاری فوتبال ایران خاطرنشان کرد: یک شهر فرودگاه و هتل ندارد و فقط یک ورزشگاه دارد؛ شهر دیگر هم هتل دارد، اما ورزشگاه ندارد. این شرایط برای برگزاری لیگ خوبی چون ایران مهیا نیست. از لحاظ امکانات ضعیف هستیم و می‌توانم بگویم فقیریم. هیچ برنامه‌ای برای ساخت ورزشگاه، هتل و امکانات مورد نیاز یک تیم وجود ندارد.

شرایط چمن ورزشگاه آزادی خیلی خراب و اسفناک است

وی با بیان اینکه پرسپولیس نیز با مشکل کمبود امکانات دست و پنجه نرم می‌کند، تصریح کرد: شرایط چمن ورزشگاه آزادی خیلی خراب و اسفناک است. پرسپولیس، استقلال و تیم ملی در این ورزشگاه بازی می‌کنند. اگر دنبال کیفیت و لذت هواداران هستیم، شرایط برگزاری مسابقه هم باید مهیا باشد. چمن‌های ورزشگاه‌ها شرایط خوبی ندارند. این گلایه‌ای است که باید می‌کردم تا شاید یک نفر به خودش بیاید و این مسائل را حل کند.

روز سختی خواهیم داشت اما نباید غافلگیر شویم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز امیدواری به اینکه تیمش در یک بازی خوب بتواند سه امتیاز را به دست بیاورد، گفت: شرایط روحی و فنی خوبی داریم و بازیکنان روز بسیار سختی خواهند داشت. آنها باید با شرایطی روبه‌رو شوند که غیرقابل پیش‌بینی است و نباید در این وضعیت غافلگیر شویم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی