|

تن هاخ تکلیف رونالدو را روشن کرد؛ فعلا نیمکت‌!

تن هاخ به رونالدو هشدار داده اگر که نتواند خود را سریع‌تر به شرایط مناسبی برساند، باید به نیمکت‌نشینی ادامه دهد.

لینک کوتاه کپی شد

نیمکت‌نشینی برنده پنج توپ طلا در منچستریونایتد ممکن است طولانی‌تر از این شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از تسنیم؛ کریستیانو رونالدو که در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی جاری شایعات زیادی در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش مطرح بود و گفته می‌شد او ژرژ مندز مدیر برنامه هایش را مأمور کرده تا تیمی برای او دست و پا کند تا در لیگ قهرمانان اروپا رکوردهایش را بهبود ببخشد، در نهایت در این تیم ماندنی شد. برنده پنج توپ طلا این فصل، اما جایگاه ثابتی در ترکیب اصلی شیاطین سرخ نداشته است.

نشریه «سان» انگلیس گزارش داد؛ اریک تن هاخ سرمربی هلندی منچستریونایتد به رونالدوی ۳۷ ساله هشدار داده در صورتی که نتواند خود را هر چه سریع‌تر به شرایط آرمانی‌اش برساند، باید به نیمکت‌نشینی در این تیم عادت کند. طبق این گزارش، تن هاخ معتقد است که این فوق‌ستاره پرتغالی تاوان بازگشت دیرهنگامش به اردوی پیش‌فصل شیاطین سرخ را دارد می‌دهد و برای افزایش شانس خود برای بازگشت به ترکیب اصلی باید هر چه سریع‌تر به شرایط بدنی ایده‌آلی برسد.

رونالدو در هر سه بازی اخیر منچستریونایتد نیمکت‌نشین بوده و جایی در ترکیب اصلی این تیم جایی نداشته است. او در مجموع پنج بازی شیاطین سرخ در فصل جاری تنها در شکست ۴ بر صفر این تیم مقابل برنتفورد در هفته دوم لیگ برتر انگلیس در ترکیب اصلی به میدان رفت و این فصل هنوز پایش به گلزنی باز نشده است.

با شرایط کنونی به نظر نمی‌رسد که رونالدو به این زودی‌ها بتواند به ترکیب اصلی منچستریونایتد راه پیدا کند و احتمالاً او در بازی امشب (یکشنبه) با آرسنال در هفته ششم لیگ برتر انگلیس هم توسط اریک تن هاخ نیمکت‌نشین خواهد بود.

رونالدو که تابستان گذشته پس از ۱۲ سال به منچستریونایتد بازگشت، فصل گذشته آمار ۲۴ گل زده را در ۳۹ بازی را از خود بر جا گذاشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها