|

وقتی تاج برای صداوسیما خط و نشان می کشد!

مهدی تاج در حاشیه جلسه مهمی که امروز در فدراسیون برگزار شد، برای صدا و سیما خط و نشان کشید.

لینک کوتاه کپی شد

امروز یک جلسه مهم و پشت درهای بسته در فدراسیون فوتبال برگزار شد که خبرنگاران و اصحاب رسانه اجازه ورود به این جلسه را نداشتند که گفته می‌شود موضوع اصلی آن، بحث درباره حق پخش تلویزیونی تیم‌های فوتبال بوده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبرورزشی؛ در این جلسه، افرادی چون مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، مهدی محمدنبی نایب رئیس اول فدراسیون، محمدرضا کشوری فرد سرپرست سازمان لیگ و مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری و روسای هیات‌های فوتبال استان‌های لیگ برتری نشست مهمی را برگزار کردند.

در این جلسه در مورد نحوه درآمدزایی باشگاه‌ها شامل تبلیغات دورزمین، درآمدروز مسابقه بلیت فروشی، تبلیغات روی پیراهن، حق پخش تلویزیون و ترانسفر بازیکن که از حقوق مسلم باشگاه‌ها و از الزامات صدور مجوز حرفه ای AFC   است، بحث و گفت‌وگو شد.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در پایان این نشست صحبت‌های کوتاه ولی مهمی را به زبان آورد که به نظر می‌رسد مخاطب گفته‌های او، صدا و سیما و موضوع حق پخش است. تاج در این جملات کوتاه خطاب به حاضرین گفت: بزرگترین بدهکاران ما مهم ترین طلبکاران ما هستند.

او گفت: روزهای آینده در صورت حل نشدن مشکلات درآمدزایی، بسیاری از باشگاه‌های خصوصی مجبور به کناره گیری از فوتبال می‌شوند. اهالی فوتبال و باشگاه‌ها ضمن اثر بخشی در جامعه باید به سود و درآمد هم برسند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها