|

پیشکسوت استقلال: حتما قایدی آماده نیست که کامل بازی نمی کند!

صادق ورمزیار در آستانه بازی استقلال با پیکان در رابطه با شرایط آبی پوشان صحبت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

صادق ورمزیار درباره وضعیت تیم فوتبال استقلال در آستانه بازی با پیکان در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: استقلال در این 4 هفته، حرکت سینوسی داشته است که تاحدودی می‌توانیم بگوییم به دلیل یکسری از مشکلاتی مثل عدم شناخت سرمربی از بازیکنان و فضای فوتبال ایران اتفاق افتاده است. عدم هماهنگی و استرسی که در همه تیم‌ها برای کسب نتیجه در هفته‌های ابتدایی وجود دارد، از جمله دلایلی است که باعث عدم نتیجه‌گیری می‌شود. باید استقلال را در هفته‌های پیش‌رو دید و سپس قضاوت کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از تسنیم؛ وی در مورد اینکه ریکاردو ساپینتو اعتقاد دارد آبی‌پوشان فصل گذشته بیشتر دفاع می‌کردند، اما تفکر او ارائه بازی هجومی است، خاطرنشان کرد:

قطعا هر مربی که می‌آید، استراتژی خودش را دارد. همه اینها برمی‌گردد به اینکه چه مدت زمانی تیم را در اختیار داشته باشد. ساپینتو تیم را دیر در اختیار گرفت و تنها در اردوی ترکیه آنها را کنار خود داشت. پس از بازگشت از ترکیه، دوباره نفرات جدید اضافه شدند و تا افکار او پیاده شود زمان می‌برد. ساپینتو هم بداند با جا به جایی زیاد بازیکنان در هر بازی، هماهنگی صورت نمی‌گیرد. در مجموع، اینکه مربی بخواهد افکار دفاعی را بردارد و هجومی بگذارد، نیاز به زمان خواهد داشت.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در واکنش به رفتن شیخ دیاباته به پرسپولیس و اینکه آیا ممکن است زوج مهدی قایدی و کوین یامگا موفق‌تر از زوج قایدی با دیاباته در زمان استقلال شود، گفت:

خود قایدی باید به شرایط آرمانی برسد تا بتواند در زمین کامل بازی کند. حتما قایدی در شرایط ایده‌آل قرار ندارد که ساپینتو به طور کامل از او استفاده نمی‌کند. دیاباته بازیکن چارچوب شناسی بود اما یامگا بازیکن سرعتی است و حفظ توپ خوبی دارد. فکر می‌کنم زوج قایدی و یامگا در هفته‌های آینده جواب بدهد. همچنین دربی جالبی بین زوج قایدی و یامگا در تقابل با دیاباته شاهد خواهیم بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی