|

ماشین گلزنی رهبر جدید بارسلونا

ماشین گلزنی پیشین بایرن مونیخ و فعلی بارسا مورد تمجید رسانه اسپانیایی قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

رابرت لواندوفسکی ستاره لهستانی بارسلونا خیلی زود درخشش خود را آغاز کرد و به نوعی ستاره بلامنازع این روزهای آبی-اناری ها به شمار می آید.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فارس؛ در همین رابطه نشریه «موندو دپورتیوو» اسپانیا در گزارشی با تیتر «لواندوفسکی تضمینی» درباره درخشش این بازیکن تازه وارد بارسلونا، نوشت:او در ۴ بازی ۵ گل به ثمر رسانده و رهبر جدید تیم است و سهم بسیار بیشتری نسبت به گل های زده دارد. در سویا او چهار شوت زد که هر چهار شوت به سمت دروازه بود و در حال حاضر ۱۷ شوت زده است که ۱۲ شوت داخل چارچوب بود.

لواندوفسکی قاتل و رهبر جدید بارسلونا

رابرت لواندوفسکی در حال حاضر در  صدر جدول برترین گلزنان لالیگا با یاگو آسپاس قرار دارد. چهار بازی برای ابرستاره بایرن کافی بود تا شک و تردیدهایی را که در مورد سن یا قیمتش وجود داشت را برطرف کند.

او هم مثل کل تیم مقابل رایو وایکانو بدون گل ماند، اما از آن زمان تا کنون قرار ملاقاتش با گل را از دست نداده است. او در حال حاضر پنج گل در چهار بازی به ثمر رسانده و نه تنها غریزه گلزنی او برجسته است، بلکه اثربخشی او به وضوح دیده می شود چون از ۱۷ شوت او، ۱۲ شوت به سمت دروازه رفته است. بارسا در حال حاضر "قاتل" مورد نیاز و یک ستاره جهانی را دارد که به عنوان رهبر جدید تیم عمل می‌کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها