|

صحبت های جنجالی اسطوره استقلال علیه ساپینتو؛ او دلقک است!

حسن روشن پیشکسوت استقلال به شدت از عملکرد ریکاردو ساپینتو انتقاد کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

حسن روشن، پیشکسوت استقلال با انتقاد از ساپینتو گفت: من خیلی به شرایط استقلال امیدوار نیستم. به نظرم ساپینتو بیشتر از سرمربی یک دلقک است و حس می‌کنم خود آجورلو این تا حدی فهمیده باشد. این چند روز پیش که برای مراسم رونمایی از جام جهانی رفته بودیم ، او ردیف پشت سر ما نشسته بود و رفتارهایش اصلا به یک سرمربی نمی خورد. او مدام در حال یک سری واکنش های عجیب و ژست بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرآنلاین؛ او ادامه داد: من به استقلال با او امیدوار نیستم. قهرمانی که اصلا، من حتی به نتایج خوب هم امید ندارم. البته خدا کند ما اشتباه کنیم اما به نظرم ساپینتو مهره‌ای نیست که به این پیچ بخورد. او تیم را هم خودش نبسته و اگر نتیجه نگیرد می‌تواند بگوید کار من نبوده است!

روشن با انتقادات از بازیکنان تیم هم گفت:

من اصلا این تیم را نمی شناسم. به نظرم بازیکنانش در قواره قهرمانی استقلال نیستند و تیم نسبت به پارسال بهتر نشده است.

روشن که از منتقدان کارلوس کی‌روش بود، در خصوص بازگشت او گفت:

اگر کی‌روش را بیاورند من فدراسیون را آتش می‌زنم! البته اسکوچیچ هم واقعا در حد تیم ملی ما نیست ولی تا اینجا همه چیز دست به دست هم داده و نتیجه گرفته است. خب کسی که به ایران می‌آید می‌خواهد اینجا معروف شود و به جاهای دیگر برود. ما سابقه کار با بهترین مربیان دنیا مثل رایکوف و اوفارل را داریم. آن‌ها وقتی می‌خواستند بروند، تیم خوب تحویل می‌دادند. الآن ما برای جام جهانی 14 لژیونر داریم و واقعا ترکیب‌مان خوب است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها