|

انگیزه فراوان دو مربی و سه بازیکن هوادار برابر پرسپولیس

دو مربی و سه بازیکن تیم هوادار انگیزه های فراوانی برای برد مقابل پرسپولیس دارند.

لینک کوتاه کپی شد

همان طور که دیروز نوشتیم حضور داوود فنایی و مظاهر رحیم پور در کادرفنی تیم هوادار باعث شده شاهد جدال های جذابی بر روی نیمکت دو تیم پرسپولیس و هوادار باشیم به گونه ای که حتی باشگاه هوادار نیز با علم به این موضوع در اقدامی عجیب تصاویر فنایی و رحیم پور را بر روی پوستر قبل از بازی با پرسپولیس منتشر کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ دو مربی که سال ها با یحیی گل محمدی کار کرده اند و حالا طرفین در تقابل با یکدیگر حس و حال ویژه ای را تجربه می کنند.

به جز این دو مربی، سه بازیکن نیز امیدوارند با کوچکترین فرصتی که از سوی ساکت الهامی به آن ها داده شود، در زمین حاضر شده و توانایی های خود را مقابل یحیی گل محمدی به اثبات برسانند.

امیرمحمد خارکش یکی از بازیکنان قدیمی آکادمی باشگاه پرسپولیس است که تمام رده های سنی را با پیراهن پرسپولیس پشت سر گذاشته و وقتی از سوی یحیی برای حضور در لیست این فصل تیم پاسخ منفی گرفت تا با قراردادی طولانی مدت به هوادار برود.

به جز خارکش، محمد حسینی نیز یکی دیگر از بازیکنان جوان پرسپولیس بود که در زمان برانکو نامش مطرح و درنهایت او هم از پرسپولیس کنار گذاشته شد و در چند تیم دیگر لیگ برتری بازی کرد تا در نقل و انتقالات تابستانی این فصل راهی تیم بنفش پوش ها شود.

اگرچه این دو بازیکن در 4 هفته گذشته و تا قبل از بازی امروز حتی در لیست هوادار در مسابقات لیگ برتر هم حضور نداشته اند اما بی تردید برای این بازی انگیزه های زیادی دارند و باید دید ساکت الهامی حتی برای دقایقی از آن ها بهره خواهد برد یا نه.

به تمام این ها محمدرضا خالد آبادی که سابقه بازی در جوانان پرسپولیس را داشته نیز باید اضافه کرد که البته این یکی در ۴ هفته اخیر لیگ برتر به عنوان دروازه بان ذخیره روی نیمکت هوادار حضور داشته است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها