|

جزییات جالب از قرارداد پرسپولیس با شیخ دیاباته

نکته قابل توجه در جذب شیخ دیاباته از سوی پرسپولیسی‌ها شرایط و بندهایی است که در قرارداد همکاری دو طرف درج شده است

لینک کوتاه کپی شد

 آیا قرارداد شیخ دیاباته با پرسپولیس یک قرارداد برد- برد است؟

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، باشگاه پرسپولیس سرانجام با شیخ دیاباته به توافق رسید و این بازیکن را رسما به خدمت گرفت و حالا خط حمله این باشگاه، دو مهاجم سرشناس دارد.

نکته قابل توجه در جذب شیخ دیاباته از سوی پرسپولیسی‌ها شرایط و بندهایی است که در قرارداد همکاری دو طرف درج شده است تا به نوعی از آن به عنوان یک قرارداد برد- برد نام برده شود.

پرسپولیسی‌ها قرارداد این بازیکن را به شکلی امضا کردند تا او برای دستیابی به همه آنچه در این قرارداد همکاری ثبت شده است، تلاش دو چندانی در مستطیل سبز انجام دهد.

 قرارداد شیخ دیاباته با پرسپولیس 380 هزار دلار است اما طبق آنچه در برگه قرارداد ثبت شده، قراراست این بازیکن به صورت تصاعدی دستمزد بگیرد، دیاباته بسته به تعداد بازی‌هایی که می‌کند و تأثیرگذاری‌هایی که در ترکیب قرمزها خواهد داشت، از پرسپولیس حقوق خواهد گرفت که باعث می‌شود تلاش این بازیکن برای گل و پاس گل بیشتر شود.

اگر او بتواند در تمام بازی‌ها شرکت و آمار خوبی از لحاظ گلزنی و تأثیرگذاری به ثبت برساند این قرارداد قابلیت دو برابر شدن هم دارد.

همچنین روزنامه خبرورزشی مدعی شده شیخ دیاباته اگر بتواند آقای گل لیگ بیست و دوم شود مبلغ 50 هزار دلار به عنوان پاداش از پرسپولیس دریافت خواهد کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها