|

کنایه تند مدیر باشگاه پرسپولیس به تیم سپاهان

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس مدعی شد این باشگاه بابت اتهامات سپاهان از حریف به صورت قضایی شکایت خواهند کرد.

لینک کوتاه کپی شد

حسین خبیری پس از برتری ۳ بر یک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل هوادار تهران در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، گفت: خدا را شکر نتیجه خوبی رقم خورد. بازیکنان سه گل زدند و چهار گل دیگر نیز می‌توانستند بزنند. فوتبال پرسپولیس خوب و هجومی شده است. فوتبال پرسپولیس هوادارپسند شده است. متأسفانه پنالتی هوادار را دیدیم که بیرون از محوطه جریمه بود و داور به ناحق پنالتی گرفت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ وی در واکنش به توئیت مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان در مورد خرید‌های پرسپولیس که با اعلام هزینه ۳ میلیون دلاری پرسپولیس از بیت المال یاد کرده بود، اینطور توضیح داد: من نباید جواب مدیر روابط عمومی باشگاه دیگری را بدهم. به‌عنوان هوادار پرسپولیس می‌گویم دست‌مان در جیب هوادار است و الحمدالله وارد بورس شده‌ایم و همه چیز شفاف است. مثل برخی تیم‌ها دست‌مان تو جیب کارگران و بیت‌المال نیست که خرج کنیم. این آقا (مدیر روابط عمومی سپاهان) به دروغ توئیت زده است و باید در مراجع قضایی ادعایش را ثابت کند. از او هم شکایت کیفری کرده و هم به کمیته انضباطی شکایت کرده‌ایم. این آقا باید حد و حدودش را بداند تا درباره پرسپولیس اظهارنظر نکند. همه چیز ما شفاف است و آن‌ها هستند که ابهاماتی زیادی در مسائل مالی و قراردادهای‌شان دارند. آن‌ها باید صحبت‌های‌شان را ثابت کنند، در غیر این صورت پاسخ کوبنده‌ای دریافت می‌کنند.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس راجع به وضعیت کارگزار این باشگاه خاطرنشان کرد: در مورد کارگزار در جلسات قبل تصمیم گرفته‌ایم. چون قرارداد قبلی ایراداتی داشت قرار شد آن چیزی که شایسته پرسپولیس باشد، قرارداد بسته شود.

خبیری درباره عدم حضور هواداران در بازی امروز یادآور شد: الان فوتبال به سمتی رفته است که حرفه‌ای دنبال می‌شود. بازی بدون تماشاگر ایده خنده‌داری است، آنهم در این قرن. در جایی هوادارنمایی خطایی می‌کند، آن وقت ما را محروم می‌کنند. در دیدار قبلی در آزادی تماشاگران خانم حضور داشتند و در کنار آقایان تیم‌شان را تشویق کردند. بهتر است کمیته انضباطی در صدور برخی احکامش تجدیدنظر کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها