|

مسی کوچک در بارسلونا؛ پدیده 15 ساله در تیم بزرگسالان!

لامینه یامال توانسته به تمرینات تیم بزرگسالان بارسلونا راه پیدا کند و خیلی ها او را جواهر جدید لاماسیا به حساب می آورند.

لینک کوتاه کپی شد

این بازیکن یکی از آینده دارترین بازیکنان آکادمی بارسلونا است که یکی از ده جوانی بود که در تمرین ریکاوری تیم ژاوی بعد از بازی با سویا حضور یافتند، آسترالاگا، بیل ویسنس، کاساس، آنایا، لوتزی، درک، جورجیف، کراواکا و تاکاهاشی نفرات دیگر بودند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ لامینه یامال در تیم جوانان بارسلونا با هدایت اسکار لوپز توپ می زند و با این که هنوز سن زیادی ندارد در تیم زیر 19 سال بارسلونا در مسابقات چمپیونزلیگ جوانان حضور خواهد داشت. این پدیده اصالتی از مراکش و گینه استوایی اما در تیم های پایه اسپانیا بازی کرده است.

لامینه یامال بازیکنی دریبل زن و تمام کننده است که به خاطر سبک بازی خود لقب "مسی کوچک" را حسب کرده است. وی توان حضور در پست های هافبک هجومی، بال راست و مهاجم نوک را دارد. این پدیده در روز 13 ژولای 2007 متولد شده و در همین تابستان پانزده ساله شده است. این بازیکن پس از درخشش در لیگ استعدادها در سال 2019 لقب "لئو مسی کوچک" را از صفحه لالیگا به دست آورده بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها