|

کُری ستاره رئال مادرید برای تیم های اروپا!

وینیسیوس جونیور، پدیده برزیلی رئال ، به دنبال درخشش بیشتر در ترکیب این تیم است.

لینک کوتاه کپی شد

رئال مادرید سه‌شنبه شب در اولین دیدار از مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان باید به مصاف سلتیک برود. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ وینیسیوس، ستاره تیم کارلو آنچلوتی در فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان برابر لیورپول بود و موفق شد تک گل پیروزی‌بخش این بازی را برای رئال به ثمر برساند تا آن‌ها چهاردهمین جام قهرمانی‌شان در این رقابت‌ها را بالای سر ببرند. 

این بازیکن امیدوار است که روند خوب فصل گذشته را در این فصل نیز تکرار کند و حتی بتواند آن را به شکل قابل توجهی ارتقا ببخشد. 

این مهاجم برزیلی، درباره آغاز فصل جدید لیگ قهرمانان به خبرنگاران گفت:« قهرمانی در لیگ قهرمانان فصل گذشته بسیار لذت‌بخش بود اما حالا بی‌صبرانه منتظر اضافه کردن یک قهرمانی دیگر به ویترین افتخارات رئال هستیم. آنچلوتی به ما گفت که باید به خوبی از این عنوان قهرمانی دفاع کنیم.»

او با ابراز امیدواری نسبت به ادامه روند موفقیت‌آمیزش از فصل گذشته اظهار داشت:«البته که من می‌خواهم گل‌های بیشتری به ثمر برسانم و پاس گل‌های بیشتری ارسال کنم اما هدفم این است که به کسب پیروزی و قهرمانی‌های متوالی با رئال ادامه دهم.»

وینیسیوس با اشاره به شرایط خودش در ترکیب رئال اضافه کرد:«من 22 ساله هستم و می‌دانم که باید پیشرفت کنم. این باشگاه همه چیز در اختیار من قرار داده است تا بتوانم به رشدم ادامه دهم. فکر می‌کنم از همه نظر باید پیشرفت کنم. می‌خواهم تا آخرین روز عمرم به پیشرفت کردن ادامه دهم. من با کریم بنزما هم‌بازی هستم که 34 ساله است و هر روز بهتر می‌شود.»

این بازیکن درباره رویارویی با سلتیک گفت:«آنها تیم خوبی هستند و هواداران‌شان فشار زیادی به حریف وارد می‌کنند. بازی قبلی را 0-4 بردند. این اولین‌بار است که به اینجا می‌آیم و می‌خواهم بازی خوبی ارائه کنم تا با سه امتیاز به مادرید برگردیم. این دیدارها با ورزشگاه پر از تماشاگر و فشار زیاد را دوست دارم.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها