|

هافبک بارسلونا در راه امارات!

به نظر تصمیم میرالم پیانیچ، هافبک بوسنیایی تیم بارسلونا، برای ترک این باشگاه جدی شده است.

لینک کوتاه کپی شد

بحث جدایی پیانیچ از بارسا از ابتدای پنجره نقل و انتقالات تابستان مطرح شده بود و بسیاری در انتظار انتشار خبر انتقال او به باشگاه دیگری بودند. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ با این حال، عملکرد خوب این بازیکن در تمرینات پیش فصل باعث شد که نظر ژاوی تغییر کند و تصمیم به حفظ او برای فصل جدید بگیرد. 

اما حالا که چهار هفته از شروع رقابت‌های لالیگا گذشته، او هیچ فرصتی برای حضور در میدان پیدا نکرده و از این اتفاق بسیار ناراضی و ناراحت است. روزنامه اسپانیایی اسپورت مدعی شده است که باشگاه الشارجه امارات به دنبال جذب این هافبک است و پیشنهاد خوبی را نیز به او ارائه کرده که از نظر مالی بسیار قابل توجه است و می‌تواند او را برای حضور در فوتبال این کشور متقاعد کند. 

این روزنامه همچنین خبر داده که پیانیچ از تصمیمش برای ادامه حضور در بارسا در این تابستان راضی نیست و مذاکراتش با مدیران این باشگاه برای فسخ قرارداد را آغاز کرده است تا بتواند با خیالی آسوده برای آینده تصمیم بگیرد. 

به این ترتیب، او قصد دارد به عنوان بازیکن آزاد از بارسا جدا شود و شانس الشارجه برای جذب این بازیکن بسیار بالا به نظر می‌رسد. قرارداد پیانیچ با بارسا تا سال 2024 است اما به نظر نمی‌رسد که مدیران این باشگاه مخالفتی با فسخ قرارداد او داشته باشند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها