|

باشگاه پرسپولیس به دنبال رفع محرومیت تماشاگران

بخش حقوقی باشگاه پرسپولیس قصد دارد محرومیت عجیب این تیم در دیدار با تراکتور را رفع کند.

لینک کوتاه کپی شد

در پایان بازی برگشت دو تیم پرسپولیس وتراکتور که به دلیل جنجال و سنگ اندازیهای هواداران منتسب به تراکتور نیمه تمام ماند و با حکم کمیه انضباطی سه بر صفر به نفع پرسپولیس به پایان رسید، حکم عجیبی اعلام شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ حکمی که طی آن پرسپولیس در فصل جدید و در بازی با تراکتور از حضور تماشاگران محروم شد، درست مثل تراکتور! حکمی که مشخص نشد دلیلش چیست و چرا زمانی که طرفداران یک تیم در ورزشگاه خانگی مشکلات انضباطی ایجاد کرده اند، تیم دیگر باید از حضور تماشاگرانش محروم شود؟ به هر روی بلافاصله پس از اعلام این حکم، پرسپولیسی‌ها به این حکم اعتراض کرده و مدعی شدند هواداران آنها عمل خلاف قانونی را انجام نداده اند که در بازی خانگی از حضور در استادیوم محروم شوند.

حالا در فصل جدید پرسپولیس در حالی باید در هفته هفتم لیگ به مصاف تراکتور برود که طبق این حکم، از حضور تماشاگرانش محروم است و باید در ورزشگاه خالی از تیم رقیب میزبانی کند.

این موضوع باعث شده بخش حقوقی باشگاه پرسپولیس یک بار دیگر این پرونده را به جریان انداخته و پیرو اعتراض قبلی خود خواهان بررسی دوباره این پرونده شود چرا که از نظر باشگاه پرسپولیس اعلام چنین حکمی کاملا ناعادلانه بوده و باید مورد بازبینی قرار گیرد. از این رو پرسپولیسی ها از طریق کمیته استیناف به دنبال رفع محرومیت هستند.

حالا باید منتظر بود و دید تلاش های بخش حقوقی باشگاه پرسپولیس موفق آمیز خواهد بود یا نه؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها