|

فرار بزرگ پرسپولیس با شاه ماهی هایش!

سعید ثابت کرد که چرا لقب شاه ماهی انتقالات را به او داده اند. قطعا این بازیکن در بازیهای بعدی پرسپولیس بهتر از این هم می شود.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس در بازی مقابل هوادار تیم برتر زمین بود و با گذشت زمان قدرت این تیم نمایان می شود. این تیم تمام ابزار لازم برای سبقت از مدعیان لیگ را دارد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از شفقنا، ۵ بازی از لیگ برتر گذشت و پرسپولیس برای دومین هفته متوالی صدرنشین جدول است. بازیکنان پرسپولیس در بازی مقابل هوادار عملکرد فوق العاده داشتند. تیمی که تا آخرین دقابق بازی با آنکه از حریف جلو بود اما باز هم حمله می کرد و بازیکنان موقعیت زیادی را به وجود آوردند. اگر کمی بازیکنان دقت می کردند شاید سنگین ترین شکست تاریخ باشگاه هوادار رقم می خورد.

خروج از بازی دفاعی

پرسپولیس در بازیهای قبل نشان داد که اولین هدفش گل نخوردن است. اما در بازی مقابل هوادار با اینکه زمین وضعیت مطلوبی نداشت اما این تیم هجومی بازی کرد و در همان نیمه اول کار را تمام کرد. بازیکنان پرسپولیس عطش گلزنی و پیروزی دارند و در بازی دیشب به خوبی آن را ثابت کردند. پرسپولیس با تغییر نحوه بازی از تیمی دفاعی تبدیل تیمی با تفکرات هجومی شد. لوکادیا بازیکن هلندی پرسپولیس شم بالای گلزنی خودش را نشان داد. مهاجمی که خودش را به نحو احسن در موقعیت گلزنی قرار می دهد و با تک ضربه کار را تمام می کند. او در مقابل هوادار می توانست دبل کند که شانس با او یار نبود.

شاه ماهی نقل و انتقالات خودی نشان داد

بدون شک بهترین بازیکن پرسپولیس در بازی مقابل هوادار سعید صادقی بود. گل های تماشایی او مخصوصا گل دومی که وارد دروازه کرد در فوتبال ایران کمتر دیده شده است. او با حرکتی خاص و با هوش بالای خود توپ را وارد دروازه هوادار کرد. صادقی با درخشش در این بازی از فشار هواداران خارج شد و به قول معروف خودی نشان داد. سعید ثابت کرد که چرا لقب شاه ماهی انتقالات را به او داده اند. قطعا این بازیکن در بازیهای بعدی پرسپولیس بهتر از این هم می شود. او روی گل تیمش هم تاثیر خوبی داشت و بعد از آن پاس خوبی به لوکادیا داد که این مهاجم قدر آن را ندانست.

پرسپولیس به دنبال سبقت بزرگ از مدعیان

با توجه به نتایجی که در بازیهای دیروز رقم خورد پرسپولیس اختلاف خود با تیم دوم را به ۲ امتیاز افزایش داد. اگر استقلال حتی در بازی امروز پیروز شود بازهم نیمی تواند به پرسپولیس برسد و با ۱۰ امتیاز رتبه دوم جدول بالاتر از گل گهر قرار می گیرد. پرسپولیس در صورتی که بتواند در بازی مقابل مدعیان لیگ به برتری برسد فاصله امتیازات خود را افزایش خواهد داد و با سبقت از آنها می تواند شانس اول قهرمانی در لیگ برتر شود. تیمی که در این مسیر قرار گرفته و با بسته نگه داشتن دروازه خود و البته گلهایی که در هر بازی تعداد آنها بیشتر می شود به دنبال پس گرفتن جایگاه اصلی خود در فوتبال ایران است. پرسپولیس با توجه به بازیکنانی که در اختیار دارد در صورت حل مشکل این تیم می تواند بازهم در آسیایی قدرت نمایی کند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها