|

وقتی گل زدن می شود معیار غیرت هواداران استقلال!

اگر یک توپ وارد دروازه می‌شد، همه ما باغیرت بودیم و حالا بی‌غیرت شده‌ایم؟

لینک کوتاه کپی شد

دو بازیکن استقلال واکنش‌های متفاوتی نسبت به شعارهای هواداران این تیم علیه شاگردان ساپینتو نشان دادند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبرآنلاین؛ آرش رضاوند پس از پایان دیدار تیم‌های استقلال و پیکان که به تساوی بدون گل انجامید، اظهار داشت: بازی یکطرفه‌ای بود. از هواداران تشکر می‌کنم که استقلال را ۹۰ دقیقه تشویق کردند و اگر ناراحت شدند، حق دارند. پیکان خیلی دفاعی بازی کرد، اما استقلال هم موقعیت‌های زیادی داشت که از آن استفاده نکردیم. هر چه زمان می‌گذرد، گلزنی به چنین تیم‌هایی سخت می‌شود و باید در دقایق اول به گل برسید.

وی درباره اینکه امتیازات ابتدای فصل برای آبی‌ها از دست می‌رود، تصریح کرد: امتیازات ابتدای فصل بسیار مهم است، اما فاصله زیادی با صدر جدول نداریم و این فاصله تنها سه امتیاز است. تلاش خود را کردیم و از هفته‌های گذشته خیلی بهتر شدیم. امیدوارم این امتیازات را جبران کنیم.

همچنین مهدی مهدی‌پور هافبک تیم استقلال بعد از این مسابقه گفت: من از فُرم خودم راضی هستم و استقلال بازی قابل ستایشی ارائه کرد. شما پیکانِ هفته‌های گذشته را با تیم این هفته مقایسه کنید. این تیم مقابل ما حرفی برای گفتن نداشت و استقلال همه کار کرد. موقعیت‌های گلزنی و کارهای ترکیبی زیادی داشتیم، اما توپ‌ها وارد دروازه نشدند.

هافبک آبی‌ها با اشاره به شعار «بی‌غیرت» هواداران استقلال علیه بازیکنان این تیم خاطرنشان کرد: اگر یک توپ وارد دروازه می‌شد، همه ما باغیرت بودیم و حالا بی‌غیرت شده‌ایم؟ استقلال تیمی بزرگ است و انتظارات هواداران از تیمی که بدون شکست قهرمان شده، زیاد است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها