|

کی روش دستیاران خود را هم انتخاب کرد!

کارلوس کی روش پرتغالی به زودی با 5 دستیار خارجی به ایران سفر خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

بلافاصله بعد از انتخاب مهدی تاج به عنوان رییس فدراسیون فوتبال مذاکرات با کارلوس کی روش برای سرمربیگری تیم ملی شروع شد و گفته می شود طرفین به توافق اولیه هم دست پیدا کرده اند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ در این بین پیگیری خبرنگار طرفداری نشان می دهد در صورت عقد قرارداد، کی روش با 5 دستیار خارجی به ایران می آید و یک مربی دروازه بان، مربی تغذیه، مربی بدنساز، مربی تمرین دهنده و یک تئوریسین که هم کارهای آنالیزور را انجام می دهد و هم طراح تاکتیک تیم است در کادرفنی تیم ملی حضور خواهند داشت.

ظاهرا کی روش به مدیران فدراسیون فوتبال اعلام کرده است اگر در بخش هایی مثل آنالیز ویدئویی یا سایر بخش ها نیاز به کمک داشته باشد ممکن است از اعضای ایرانی که قبلا با او کار کرده اند استفاده کند.

در این بین فدراسیون فوتبال نام چند گزینه ایرانی را به کی روش داده است که او در مورد مربی ایرانی فقط نکونام را تایید کرده است و حاضر است با سرمربی فولاد کار کند.

شنیدیم اگر دستیاری جواد نکونام فقط برای جام جهانی باشد، این سرمربی فولاد را رها نمی کند ولی اگر قرار باشد حضور او دراز مدت باشد، ممکن است با مدیران فدارسیون فوتبال مذاکره کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها