|

قوانین داوری برای استقلال فرق می‌کند؟!

سرپرست تیم استقلال: ما دوست داریم هواداران خوشحال از ورزشگاه بروند و قول می‌دهم که روز به روز بهتر می‌شویم

لینک کوتاه کپی شد

بیژن طاهری سرپرست تیم فوتبال استقلال در مورد بازی روز گذشته آبی‌های پایتخت مقابل پیکان، اظهار داشت: دیشب بازی خیلی خوب را ارائه دادیم. نزدیک به هفتاد درصد مالکیت توپ داشتیم و روند رو به رشدی را پشت سر می‌گذاریم. پیکان هم تیم ضعیفی نیست. وقتی اینگونه دفاع می‌کند، یعنی ما قوی هستیم که آن‌ها مجبورند فقط با همین شیوه برابر ما بازی کنند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فارس؛ وی افزود: زمانی که تیمی اتوبوسی دفاع می‌کند، گل زدن سخت است. با این‌حال موقعیت‌هایی داشتیم که گل نشد و معمولا این بازی‌ها گره می‌خورند. پیکان راه‌های نفوذ را بسته بود ولی ما چندین بار از این لایه‌های دفاعی رد شدیم و موقعیت هم داشتیم که گل نشد. ما دوست داریم هواداران خوشحال از ورزشگاه بروند. قول می‌دهم که روز به روز بهتر می‌شویم و دیروز هم دیدید که چقدر نسبت به بازی‌های قبلی بهتر بودیم. 

سرپرست استقلال با اشاره به قضاوت موعود بنیادی‌فر در بازی با پیکان، گفت: واقعا متاسفم که این اشتباهات عجیب را شاهد هستیم. داوران بین المللی که نباید چنین قضاوت‌های پر حرف و حدیثی داشته باشند. قانون داوری همه جا یکسان است ولی برای استقلال قانون داوری ظاهرا فرق می‌کند.

وی تصریح کرد: کمک داوری که می‌بیند توپ از دست دروازه‌بان خارج شده و به درستی وارد گل شده، باید خطا بگیرد که نگرفت و نه داوری که صحنه را اصلا ندیده است. دفعه قبل گفتم خواب‌هایی برای ما دیده‌اند و الان تعبیر آن خواب‌ها را می‌بینم. من دوست ندارم به داوران اعتراض کنم ولی اشتباهاتی هست که نمی‌توان مقابل آن‌ها سکوت کرد.

طاهری افزود: ما از این اتفاقات ناراحت هستیم و امیدوارم داورانی که نام بین‌المللی را یدک می‌کشند، اینگونه قضاوت نکنند. در صحنه پنالتی هم همه دیدند که توپ به دست بازیکن پیکان خورد ولی داور به طرز عجیبی اعلام خطا نکرد. این اشتباهات عجیب است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها