|

تغییرات احتمالی در لیست تیم ملی؛ کی روش رامین و مرتضی را می خواهد

کی‌روش خواسته برای مرتضی پورعلی‌گنجی و رامین رضاییان هم ویزای اتریش گرفته شود.

لینک کوتاه کپی شد

آیا لیست تیم ملی در صورت بازگشت کی‌روش با تغییر مواجه خواهد شد؟

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، در حالی که گفته می‌شود کارلوس کی‌روش قرار است طی روزهای آینده برای عقد قرارداد با فدراسیون فوتبال راهی ایران شود این احتمال وجود دارد لیست بازیکنان دعوت شده به اردوی اتریش دچار تغییر شود.

این تغییر در حالی قرار است رخ دهد که پیش از این دراگان اسکوچیچ خواسته بود برای ویزای شینگن 50 نفر اقدام شود تا او نهایتا نام 25 نفر را در لیست دو بازی دوستانه با اروگوئه و سنگال قرار دهد.

حالا و بر اساس اخبار غیررسمی، کی‌روش خواسته برای مرتضی پورعلی‌گنجی و رامین رضاییان هم ویزای اتریش گرفته شود.

رامین رضاییان طی چند سال گذشته و پس از جدایی مارک ویلموتس، در زمان اسکوچیچ هیچ وقت به تیم ملی دعوت نشد، او که یکی از بازیکنان مورد علاقه کی‌روش به شمار می‌رود این روز‌ها در سپاهان و زیر نظر مورایس فوتبال خوبی را به نمایش گذاشته و حتی مقابل استقلال موفق به گلزنی شد.

مرتضی پورعلی‌گنجی نیز که در دو بازی اخیر پرسپولیس در ترکیب اصلی حضور داشته، توسط اسکوچیچ به اردوی اتریش دعوت نشد اما کی‌روش نظر متفاوتی درباره بازیکنی دارد که سالها زیر نظر او در تیم ملی بازی کرده است.

باید منتظر ماند و دید در صورت حضور احتمالی کی‌روش روی نیمکت تیم ملی آیا این دو بازیکن مورد علاقه سرمربی جدید تیم ملی، مسافر اتریش خواهند شد یا نه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها