|

صحبت های جنجالی گلر سابق پرسپولیس علیه هاشمی نسب!

حامد لک جواب مهدی هاشمی نسب را داد و او را مقصر حواشی به وجود آمده در دیدار مس و فولاد دانست.

لینک کوتاه کپی شد

دروازه‌بان سابق پرسپولیس، ستاره تیمش در دیدار مقابل فولاد بود. گلری که برای چهارمین کلین شیت در پنج هفته در رقابت‌های این فصل، با خونسردی و تمرکز قابل توجهی وارد دیگ جوشان فولاد آرنا شد و در نهایت نیز مقاومتش برابر حملات گاه و بیگاه بازیکنان فولاد شکسته نشد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبرورزشی؛ او در پایان مسابقه آماج حملاتی از سوی مربیان فولاد از حمید رجبی تا سیدمحمد علوی سرپرست تیم قرار گرفت که او را عامل وقت‌کشی در بازی می‌دانستند. بعد از ترقه‌ای که زیر پای لک منفجر شد، او نزدیک به سه دقیقه را روی زمین خوابیده بود، اما وقفه اصلی زمانی رخ داد که داور در پی ناآرامی‌ها تصمیم گرفت با یک حرکت تهاجمی اخطاری به هواداران فولاد بدهد تا از پرتاب اشیا به داخل زمین خودداری کنند. بنابراین اقدام به قطع بازی کرد.

البته پیش از آن‌که این اتفاقات در نیمه دوم روی دروازه جنوبی فولاد آره‌نا رخ بدهد، در بین دو نیمه حاشیه تندی بین لک و مهدی هاشمی‌نسب بروز کرده بود. این دو که در مسابقه سال گذشته میان پرسپولیس و فولاد با همدیگر به شدت درگیر شده بودند، بین ۲ نیمه با یکدیگر رو در رو شدند و این موضوع باعث ایجاد تنش تند میان این ۲ چهره جنجالی فوتبال ایران شد.

حامد لک در واکنش به اتفاقات بازی با فولاد و درگیری با هاشمی نسب گفت: یک نفر قلچماق در کادر فولاد هست که فکر می‌کند همه را زده است! قبلا راجع به هاشمی‌نسب صحبت کردم و به اعضای محترم کمیته انضباطی هم گفتم که این دستیار با چه ادبیاتی با بنده حرف می‌زند و سمت من می‌آید.

او ادامه داد: همین بازی با فولاد هم تمام تصاویر مشخص است وقتی که من از زمین بیرون می‌روم، دوباره یک حرفی می‌زند. او طوری حرفی می‌زند و می‌گوید در این فوتبال فقط دعای مادرم را دارم که انگار بقیه مربیان و فوتبالیست‌ها پدر و مادر ندارند و اگر در ورزشگاه هواداران علیه پدران و مادران ما فحش بدهند، اشکالی ندارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    لک آدم بی شخصیتیه
    لک در حد هاشمی نیستی که بخواد حرفی بزنه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها