|

فیفا 6 روز به فدراسیون فوتبال ایران مهلت داد؛ ایران - لبنان!

فیفا به فدراسیون فوتبال ایران برای توضیح در مورد اتفاقات دیدار ایران – لبنان در استادیوم امام رضای مشهد فرصت 6 روزه داده است.

لینک کوتاه کپی شد

این اولتیماتوم در حالی است که فدراسیون فوتبال در هفته های اخیر در مورد حضور بانوان در استادیوم ها گام های مثبتی برداشته است و یکی دو هفته ای است که بازی های لیگ برتر در استادیوم آزادی با حضورتماشاگر برگزار می شود. این  در حالی است که پیش تر تنها بازی های تیم ملی در استادیوم آزادی با حضور تماشاگر برگزار می شد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ راه ندادن بانوان به هنگام برگزاری دیدار ایران – لبنان به استادیوم امام رضای مشهد و حواشی که بیرون از استادیوم رخ داد فیفا را نسبت به این اتفاقات حساس کرده است و با وجود اینکه فدراسیون فوتبال یک بار در این باره توضیح داده بود فیفا قانع نشد و با نامه ای جدید برای فدراسیون فوتبال ایران مهلت 6 روزه تعیین کرده است.

منصور قنبرزاده یکی از اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال در مورد ماهیت نامه جدید فیفا می گوید: «فیفا پس از بازی ایران و لبنان همان ابتدا مکاتبه ای را انجام داد و فدراسیون هم دفاعیاتی را برای کمیته انضباطی فیفا به عنوان پاسخ فرستاد. بعد از ارسال این مکاتبات و مستنداتی که خواستند متوجه شدیم مجدد مکاتبه جدیدی صورت گرفته است. ظاهرا از آن دفاعیه ما خیلی قانع نشدند که مکاتبه جدیدی انجام دادند. در مکاتبه جدید آمده باید ظرف شش روز پاسخ بدهیم. در صورتی که پاسخ ارسال نشود یا قانع کننده نباشد، کمیته انضباطی مطابق کدهای انضباطی فیفا تصمیم گیری خواهد کرد. اگر واقع باشیم این موضوع مقداری نگران کننده است اما تعلیق را نیاورده. در انتهای این نامه بحث شش روز مطرح شده و باید دلایل مستدل بفرستیم تا نگرانی ایجاد نشود.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها