|

این پرسپولیسی دیگر به تیم ملی دعوت نمی شود؟!

به احتمال فراوان شجاع خلیل زاده در لیست کارلوس کی روش جایی نخواهد داشت.

لینک کوتاه کپی شد

 

بازگشت کارلوس کی روش به نیمکت تیم ملی ایران باعث حضور تنی چند از بازیکنان قدیمی در اردوی پیش روی این تیم در کشور اتریش شده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ مرتضی پورعلی گنجی و رامین رضاییان از سوی فدراسیون فوتبال برای انجام امور مربوط به صدور روادید کشور اتریش دعوت شدند تا پس از سال‌ها شانس حضور دوباره در جمع ملی‌پوشان را پیدا کنند.

بازگشت پورعلی گنجی در حالی رقم می‌خورد که او بیش از یک سال به دلیل آسیب دیدگی شدید نتوانسته بود فوتبال بازی کند تا تصمیم به بازگشت به فوتبال ایران در سال برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ برای بهتر دیده شدن بگیرد.

مدافع مرکزی فصل جاری پرسپولیس در سه نمایش اخیر خود با پیراهن این تیم توانست آمار قابل قبولی ارائه کند تا با بازگشت ناگهانی کی روش دوباره شانس حضور در مهم‌ترین تورنمنت فوتبال ملی دنیا را پیدا کند.

دعوت از پور علی گنجی در حالی رقم خورده است که تیم ملی ایران در بازی‌های مقدماتی با زوج شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان توانست بدرخشد و یکی از عوامل اصلی صعود زودهنگام به جام جهانی قطر باشند اما رابطه بد خلیل زاده با کی روش و مصاحبه‌های تند این مدافع درباره کی روش می‌تواند آینده ترکیب دفاعی تیم ملی ایران را تحت تأثیر قرار دهد.

شاید بازگشت بازیکنانی همچون سید مجید حسینی، مرتضی پورعلی گنجی و حتی روزبه چشمی باعث شود تا خلیل زاده بار دیگر مجبور به تماشای بازی‌های جام جهانی از قاب تلویزیون باشد.

تیم ملی فوتبال ایران هفته آینده برای انجام دو بازی تدارکاتی مقابل اروگوئه و سنگال، عازم اتریش می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها