|

شکایت بارسلونا از اتلتیکو مادرید!

بارسلونا مدعی است که اتلتیکو باید 40 میلیون یورو برای انتقال گریزمان پرداخت کند و به همین منظور شکایتی رسمی علیه این تیم ارائه خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

تنش بین دو باشگاه بارسلونا و اتلتیکو مادرید به‌خاطر قضیه آنتوان گریزمان وارد ابعاد تازه‌ای شده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از  ورزش سه؛ گریزمان تابستان سال گذشته با قرارداد دو ساله و قرضی به اتلتیکو برگشت و طبق ادعای مسئولان باشگاه اتلتیکو، در قرارداد او بندی وجود دارد که اگر فصل جاری در 50 درصد از بازی ها، 45 دقیقه یا بیشتر بازی کند، باید 40 میلیون یورو برای دائمی کردن قراردادش به بارسلونا پرداخت شود. مذاکرات اتلتیکو و بارسا برای کاهش این رقم به نتیجه نرسیده و به همین دلیل گریزمان در فصل جاری همواره از دقیقه 60 به بعد وارد میدان شده است.

امروز کادنا سر ادعا کرد که بارسلونا به شکل جدی قصد شکایت از اتلتیکو را دارد و مدعی شده که این بند مربوط به قرارداد سال اول گریزمان است. بارسا معتقد است که اتلتیکو باید همین تابستان 40 میلیون یورو پرداخت کند، چون گریزمان فصل قبل در 81 درصد از بازی های اتلتیکو بیش از 45 دقیقه در میدان بود. اما در اتلتیکو معتقدند که بند دائمی شدن قرارداد گریزمان مربوط به سال دوم قرارداد قرضی این بازیکن است. طبق این گزارش که توسط مارکا هم تایید شده، بارسلونا در حال آماده کردن شکایت رسمی خود از اتلتیکو است و به این ترتیب اختلاف بین دو باشگاه وارد مرحله جدی خود خواهد شد. این در حالی است که بارسا و اتلتیکو همواره روابط خوب و دوستانه‌ای داشتند و در سال های اخیر شاهد جا به جایی بازیکن بین دو باشگاه بودیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی