|

پرسپولیس فعلا در لیگ قهرمانان آسیا نیست؟!

حرفهای تاج در خصوص ابطال مجوز حرفه‌ای باشگاه پرسپولیس، بازتاب زیادی در فضای فوتبال ایران داشته است.

لینک کوتاه کپی شد

دیروز مهدی تاج در نشست خبری مفصل خود در پاسخ به سوال خبرنگاری که پیرامون سهمیه ایران در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا (که شهریور سال آینده برگزار خواهد شد) سوال پرسید، از عبارت «تیم حذف شده» برای پرسپولیس استفاده کرد تا نگرانی در بین هواداران این تیم ایجاد شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از  ورزش سه؛ باشگاه پرسپولیس معتقد است که برنامه خود برای دریافت مجوز حرفه‌ای را آغاز کرده و تا بهمن ماه سال جاری فرصت دارد تا با تکمیل مدارک، لایسنس حرفه‌ای خود برای حضور در لیگ قهرمانان ۲۰۲۳-۲۴ را دریافت کند.

قرمزها از سوی دیگر معتقدند کاستی مدارک آنها با باشگاه استقلال یکی است و با پرداخت بدهی، تفکیک مالکیت و حل مشکلات زیرساختی مربوط به ورزشگاه میزبان، مشکلی برای دریافت مجوز حرفه‌ای نخواهند داشت.

به هر حال باید منتظر اخبار بیشتر ماند و دید که فدراسیون چه تصمیمی برای مجوز حرفه‌ای دارد اما نکته مهم این است که به نظر امسال هم قهرمان لیگ و جام حذفی راهی لیگ قهرمانان خواهند شد که البته درباره مستقیم و غیرمستقیم بودن آن باید بحث و بررسی صورت بگیرد.

هرچه هست حذف پرسپولیس، استقلال یا هر تیم دیگری از حالا قطعی نیست و احتمالا دوباره باید منتظر زمستان پرماجرا در رابطه با دریافت لایسنس حرفه‌ای ماند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها