|

ساعت بازی استقلال - نساجی هفته ششم لیگ برتر

نساجی تنها تیمی بود که فصل پیش توانست شکست را به تیم استقلال فرهاد تحمیل کند.

لینک کوتاه کپی شد

عصر امروز استقلال و نساجی؛ قهرمان لیگ و قهرمان جام حذفی از ساعت ۱۷.۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی مقابل هم قرار خواهند گرفت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو؛ دیداری که برای استقلال از اهمیت بسیاری برخوردار است. آبی‌ها فصل پیش با وجود قهرمانی در لیگ نتوانستند این تیم قائمشهری را شکست دهند و در جام حذفی نیز در ضربات پنالتی به آن‌ها باختند تا فرصت بزرگ کسب دو جام در یک فصل از میان برود.

نساجی در واقع تنها تیمی بود که فصل قبل توانست شکست را به استقلال تحمیل کند تا عصر امروز آبی‌های پایتخت با نگاهی کاملاً انتقام‌آمیز رخ در رخ این تیم شایسته قرار بگیرند. تیمی که حمید مطهری، مربی سابق پرسپولیس را روی نیمکت خود دارد. مردی که اصلاً میان استقلالی‌ها محبوب نیست و به دلیل نوع ادبیاتش به چهره‌ای منفور میان هواداران این باشگاه تبدیل شده است.

تردیدی نیست همه استقلالی‌ها دوست دارند مطهری با تیمش در ورزشگاه آزادی با تلخ‌ترین شکست ممکن بدرقه شود، اما شکی نیست که این مربی تازه‌کار نیز برای رسیدن به امتیاز گام به ورزشگاه آزادی خواهد گذاشت و چه بسا مانند پیکان بازی دفاعی را سرلوحه کار خود قرار دهد تا دست‌کم یک امتیاز سوغات ببرد. در واقع این ساپینتو و بازیکنان استقلال هستند که باید هر چه هنر دارند در میدان رقابت به نمایش بگذارند تا برنده از میدان بازی با نساجی خارج شوند و سومین پیروزی خود در لیگ برتر را جشن بگیرند.

استقلال برای رسیدن به برد ابزار کافی را در اختیار دارد و چنانچه در اوج هماهنگی گام به میدان بگذارد و از موقعیت‌های به دست آمده نهایت بهره را ببرد، با ۳ امتیاز میدان رقابت را ترک خواهد کرد. اگر استقلال به مانند بازی با پیکان و نفت مسجد سلیمان دوباره طعم تلخ تساوی را بچشد بدون شک ادامه کار برای ساپینتو دشوار خواهد شد و این مربی زودتر از آنچه تصور می‌شود در وضعیتی مبهم قرار خواهد گرفت.

پیروزی مقابل نساجی استقلال را به کلی از بحران نسبی که گریبانش را گرفته خارج خواهد کرد و با آرامش بیشتری به تعطیلات میان فصل خواهد فرستاد. استقلال حقیقتاً به پیروزی در این میدان نیاز مبرم دارد و باید با همه وجودش مقابل نساجی‌چی‌ها قرار بگیرد و هیچ اشتباهی را در بخش دفاعی و هجومی خود مرتکب نشود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها