|

پرسپولیس - نفت مسجدسلیمان؛ قرمز ها مدعی تر می شوند؟!

پرسپولیس امشب در دیداری سخت مقابل نفت مسجدسلیمان بازی خواهد. برسپولیس برای حفظ صدر جدول باید در این مسابقه دشوار پیروز شود.

لینک کوتاه کپی شد

در یکی از بازیهای حساس هفته ششم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران امشب در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به مصاف نفت مسجد سلیمان خواهد رفت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از شفقنا؛ تیم نفت مسجد سلیمان با ۸ امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار گرفته است و حتی در صورت پیروزی می تواند با پرسپولیس هم امتیاز شود. تیم تحت هدایت مهاجری فصل را خوب شروع کرده است و پرسپولیس امشب برای حفظ صدر جدول در مقابل این تیم کار سختی را خواهد داشت.

بیرانوند شماره یک مطمئن

بیرانوند دروازه اش بعد از ۴ کلین شیت از روی نقطه پنالتی باز شد. مسلما او در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان در ترکیب ثابت پرسپولیس قرار می گیرد و تلاش می کند در این بازی باز هم کلین شیت کند.

عدم تغییر در خط دفاعی

خط دفاع پرسپولیس در فصل جاری نقطه قوت تیم یحیی بوده است و او دست به ترکیب این خط نخواهد زد. گولیسیانی و پورعلی گنجی به هماهنگی خوبی رسیده اند و اسماعیلی فر و نعمتی در طرفین این خط عملکرد خوبی داشته اند. مصدومیت فرجی به پایان رسیده است ولی احتمالا در این بازی روی نیمکت خواهد نشست و گل محمدی او را جایگزین پورعلی گنجی نخواهد کرد.

ترافیک بازیکنان در خط میانی

خط میانی پرسپولیس پر از بازیکنان باکیفیت است و دست یحیی برای استفاده از آنها باز است. سرلک و رفیعی به هماهنگی خوبی رسیده اند و به احتمال زیاد باز هم در ترکیب قرار خواهند گرفت. سعید صادقی هم بعد از درخشش و دبل در بازی قبلی از فشار هواداران خارج شده و در این بازی در کنار ترابی بازی خواهد کرد. البته یحیی در صورت نیار می تواند از کامیابی نیا هم استفاده کند.

خط حمله پرسپولیس بهتر از همیشه

خط حمله پرسولیس در این فصل با جذب لوکادیا ترمیم شد و این بازیکن کیفیت خود را با اینکه هنوز به آمادگی کامل نرسیده نشان داده است. لوکادیا مهاجمی تمام کننده است و در این مسابقه مدافعان نفت مسجد سلیمان سب سختی را سپری خواهند کرد. عالیشاه به دلیل مصدومیت در این بازی غایب است و از بین عبدی و پاکدل یکی از آنها در خط حمله پرسپولیس بازی خواهد کرد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان

علیرضا بیرانوند، گولسیانی، مرتضی پورعلی گنجی، دانیال اسماعیلی فر، علی نعمتی، سروش رفیعی، میلاد سرلک، سعید صادقی، مهدی ترابی، مهدی عبدی، لوکادیا.

تیم متحول شده نفت مسجد سلیمان

تیم نفت مسجد سلیمان در این فصل با هدایت مهاجری متحول شده است. آنها در بازی با استقلال حتی می توانستند برنده از بازی خارج شوند. نفتی ها با ۲ برد، ۲ تساوی و یک باخت با کسب ۸ امتیاز در رتبه پنج لیگ قرار گرفته اند. آنها در این بازی برای پیروزی بازی خواهند کرد و در صورت برد پرسپولیس ۱۱ امتیازی خواهند شد و هم امتیاز با این تیم می شوند. شاگردان یحیی امشب قطعا یکی از سخت ترین بازی های خود در لیگ را مقابل این تیم تجربه خواهند کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها