|

رونالدو باعث باخت یونایتد مقابل سوسیداد شد!

بازیکن پیشین تیم لیورپول، از عملکرد کریستیانو رونالدو در بازی مقابل رئال سوسیداد انتقاد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

رونالدو باعث شکیونایتد هفته گذشته در اولین دیدار از مرحله گروهی لیگ اروپا به مصاف رئال سوسیداد رفت و با نتیجه 0-1 برابر این تیم شکست خورد. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ رونالدو برای دومین بار از آغاز فصل جدید در ترکیب ثابت این تیم قرار گرفت و بار دیگر طعم شکست را در طول دوران حضورش در زمین بازی احساس کرد. 

او فرصت‌های بسیاری برای باز کردن دروازه حریف داشت اما نتوانست از هیچ‌یک از این فرصت‌ها استفاده کند تا در نهایت، خودش و تیمش دست خالی از زمین بازی بیرون بروند. 

هرچند این بازیکن پرتغالی موفق شد در دقیقه 35 این بازی دروازه حریف را روی سانتر زیبای دیوگو دالوت باز کند اما این گل به دلیل خطای آفساید از سوی داور مردود اعلام شد. 

نیکول در گفتگو با ESPN درباره این بازی اظهار داشت:«من باید صادق باشم و به شما بگویم که وقتی از این بازی صحبت می‌کنید، تنها چیزی که در ذهنم شکل می‌گیرد، رونالدو است که با سرعت به سمت دروازه حرکت می‌کند و دو بازیکن جلوی او را می‌گیرند.»

او با انتقاد از عملکرد این بازیکن اضافه کرد:«او فرصت‌های دیگری هم داشت که می‌توانست از آنها استفاده کند اما به نظر می‌رسد که جای خالی یک ویژگی مهم در نمایش این بازیکن دیده می‌شود. این چیزی است که با نام بردن از این بازی به ذهن من خطور می‌کند.»

این بازیکن سابق لیورپول با اشاره به تاثیر رونالدو روی هم تیمی‌هایش گفت:« تفاوت زیادی بین دو تیم وجود نداشت و شانس خیلی زیادی هم در طول این بازی خلق نشد. اما این تنها چیزی است که می‌توانم به آن فکر کنم، این واقعیت که رونالدو کاری کرده است که همه در این تیم 36 یا 37 ساله به نظر برسند.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها