|

پرسپولیس و استقلال به آسیا برمی‌گردند؟!

تاج درخصوص محرومیت پرسپولیس و استقلال به بقیه تیم های لیگ برتر هم در رابطه با اقدامات جدی لازم در مورد پروسه دریافت مجوز حرفه‌ای هشدار داد.

لینک کوتاه کپی شد

رییس فدراسیون فوتبال توضیحاتی را درخصوص مجوز باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا ارائه کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ مهدی تاج گفت: در سال گذشته و پس از اینکه کمیته صدور مجوز ایران، مجوز باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال را برای حضور در لیگ قهرمانان تأیید کرد، کنفدراسیون فوتبال آسیا، مجوز این ۲ باشگاه را باطل و آنها را از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم کرد. یادآوری می‌کنم این نگرانی تنها متوجه پرسپولیس نبوده و اگر نامی از این باشگاه برده شده به صورت مصداقی بوده و مشکل محرومیت از مسابقات، متوجه تمامی باشگاه‌های لیگ برتر و نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا است.

وی افزود: فدراسیون فوتبال، موضوع تعلیق و مشکلات مجوز ایران را به حال خود رها نکرده و بنده و تیم جدید پس از انتخابات و استقرار در فدراسیون فوتبال بلافاصله با دپارتمان مجوزدهی ایران جلسه‌ای داشته و روند پیشرفت امور و وضعیت موجود ایران را بررسی کردیم. پس از آن در یک نامه رسمی، از گارگروه مجوز حرفه‌ای AFC خواستیم که موارد باقی مانده برای رفع تعلیق را با جزئیات بیشتر به ما اعلام کند که در این خصوص نسبت به برطرف کردن آنها اقدامات آتی صورت گیرد.

رئیس فدراسیون فوتبال عنوان کرد: همچنین خواستار برگزاری دوره آموزشی مربوطه در اولین فرصت برای تمامی باشگاه‌ها با تدریس شخص رئیس مجوز دهی AFC از کنفدراسیون شده‌ایم. همانطور که در سخنانم اشاره کردم از شیخ سلمان خواستم وقت بدهد که با او جلسه بگذارم. سخت است که در این شرایط و از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، قولی به علاقه‌مندان فوتبال بدهیم اما تمام تلاش خود را می‌کنم تا شاید بتوانم آرامش را به صدور مجوز حرفه‌ای ایران برگردانم.

تاج گفت: از همین طریق از تمامی مدیران عامل باشگاه‌ها درخواست می‌کنم که توجه ویژه‌ای به این امر داشته باشند و با توجه به اتفاقات افتاده در سال گذشته، از همین حالا اقدامات جدی لازم در رابطه با پروسه دریافت مجوز به ویژه در معیارهای حقوقی و مالی را مبذول کنند. یادآوری می‌کنم هیچ کاری را نباید به روزهای آخر موکول کرده و شروع کار حتی امروز هم دیر است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها