|

دشت اول فرهاد از امارات!

فرهاد مجیدی سرمربی تیم اتحاد کلباء گفت که نتیجه خوبی کسب کردیم، ولی باید روی نقاط ضعفمان کار کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

تیم فوتبال اتحاد کلبا توانست در یک دیدار سخت برابر میزبان خود الوحده به پیروزی برسد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ لئوناردو اسپادیسو بازیکن ۲۲ ساله و برزیلی ببر‌ها در این مسابقه گل تیمش را به ثمر رساند. فرهاد مجیدی سرمربی اتحاد کلباء در پایان این بازی و در نشست خبری گفت: به بازیکنان هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. بازی بسیار باکیفیتی بود. واقعیت این است که الوحده تیم خوب و باکیفیتی است. با استراتژی که داشتیم توانستیم به گل برسیم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: چیزی که از پیروزی مهمتر بود، این بود که بازیکنان تمام توانشان را در زمین گذاشتند. این برای من خیلی مهم است. از آن‌ها تشکر می‌کنم.

او اظهار داشت: بازی تاکتیکی خوبی داشتیم و به بازیکنان به خاطر جنگندگی و روحیه عالی تبریک می‌گویم. الوحده تیم ممتازی است، اما توانستیم آن‌ها را مهار کرده و مانع از ایجاد موقعیت توسط آن‌ها شویم.

سرمربی اتحاد کلباء خاطرنشان کرد: تنها تفاوت دیدار با البطائح و الوحده این است که حریف را خوب آنالیز کردیم. ما امروز نتیجه خوبی کسب کردیم، ولی باید روی نقاط ضعفمان کار کنیم.

وی گفت: با وجود قدرت الوحده، استراتژی برد را به نمایش گذاشتیم و با کسب سه امتیاز به مهمترین دستاورد بازی دست یافتیم.

مجیدی در پایان گفت: من به اسماعیل مطر به خاطر ادامه بازی تا این سن تبریک می‌گویم و از دیدن او خوشحالم. خاطرات بازی در اینجا با او را به یاد آوردم. زمانیکه به عنوان بازیکن در امارات بازی می‌کردم، به یاد دارم که او را دیدم و شهرت او ثابت کرد که سن فقط یک عدد است.

اولین برد فرهاد مجیدی در امارات؛ واکنش خاص سرمربی استقلالی

اولین برد فرهاد مجیدی در امارات؛ واکنش خاص سرمربی استقلالی

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها