|

واکنش تند سرپرست تیم نفت علیه درخواست عجیب گل محمدی!

سرپرست تیم نفت مسجد سلیمان از ناظر و داور بازی با پرسپولیس گله مند است.

لینک کوتاه کپی شد

سروش صالحی پور سرپرست نفت مسجدسلیمان از ناظر و داور دیدار با پرسپولیس گلایه دارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ وی در این خصوص گفت: ما ۱۱ نفر بودیم پرسپولیس با داور و ناظر بازی ۱۵ نفر بود! آقای گل محمدی و پیروانی از همان ابتدا بهانه آوردند و گفتند چون چمن بلند است بازی نمی کنیم. تماشاچیان منتسب به پرسپولیس شروع کردند به فحش به داور و پرتاب اشیا و داور یکی دو بار بازی را نگه داشت و از آن موقع حاشیه را به زمین آوردند و روی داور تأثیر گذاشتند. پنالتی دقیقه ۹۷ روی سامان نریمان جهان و یک پنالتی روی حسین شنانی نگرفت. گل دوم پرسپولیس هم آفساید بود و هم با دست کنترل کرد.

وی ادامه داد: از آقای تاج و هر کسی که متولی ورزش است می خواهم رسیدگی کنند. چون ما یک شهر بی بضاعت و مظلوم هستیم. اگر قرار باشد به راحتی حق ما خورده شود که نمی شود. ما دو سه بازی برگزار کردیم و هیچ مشکلی نداشتیم ولی در این بازی به مشکل بر خوردیم.‌ با استقلال بازی داشتیم و هیچ حاشیه ای نداشت ولی آقای گل محمدی و پیروانی نظراتی دادند که عجیب بود.

سرپرست نفت عنوان کرد: متاسفانه داور و ناظر بازی تحت‌ شعاع تیم پرسپولیس قرار گرفتند. ناظر بازی آمد زمین را بررسی کرد. ناگهان آقای گل محمدی گفت چمن بلند است و ناظر بازی سریع گفت بیایید کوتاه کنید مگر می‌شود؟ مگر مسخره بازی است؟ داوری هم که مورد داشت و هیچ کس جوابگو نیست. از وزیر ورزش خواهش می کنم ورود کند. آقای تاج باید این معضل را حل کند تا زمانی هم که این مشکلات باشد تیم های شهرستانی متضرر می شوند.

صالحی پور یادآور شد: ما امشب به راحتی می توانستیم مقابل پرسپولیس بایستیم و در نیمه اول سه بر صفر بیرون بیاییم ولی متاسفانه همه دست به دست هم دادند و ما شکست خوردیم. برای آینده این مشکل و معضل باید حل شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها