|

ملاقات غیرمنتظره ۲ ستاره‌ علیه هم در تیم ملی!

در لیست جدید تیم ملی شاید شاهد حضور بازیکنانی باشیم که پیش از این احتمال دعوت‌شان به تیم ملی نمی‌رفت.

لینک کوتاه کپی شد

با تغییرات رخ داده در کادر فنی تیم ملی، طبیعتا فهرست بازیکنان هم دچار دگرگونی خواهد شد. از همان لحظه اول معرفی کارلوس کی‌روش به‌عنوان سرمربی جدید، شایعه بازگشت رامین رضاییان به تیم ملی سر زبان‌ها افتاد؛ بازیکن مورد علاقه کی‌روش که در جام‌جهانی۲۰۱۸ هم فیکس بود، اما دراگان هرگز او را دعوت نکرد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از همشهری؛ اسکوچیچ در این مدت انتقادات زیادی را بابت عدم‌دعوت از رضاییان تحمل کرد، اما هرگز از نظرش برنگشت. او می‌گفت در فاز دفاعی به رضاییان اعتماد ندارد و عملکرد این بازیکن برایش متقاعدکننده نیست. هرچند همزمان شایعاتی هم در مورد غیرفنی بودن عدم‌دعوت از رضاییان به گوش می‌رسید.

این جریان ادامه داشت تا اینکه در صف‌بندی‌هایی که این اواخر بین بازیکنان به‌وجود آمد، رضاییان هم کنار مخالفان ایستاد. زمانی که آنها علیه اسکوچیچ استوری مشترک گذاشتند، رامین هم آن را بازنشر کرد، درحالی‌که او عملا بازیکن تیم ملی محسوب نمی‌شد و قاعدتا نباید موضع می‌گرفت. همین مسئله سردار آزمون را برآشفت و باعث شد این مهاجم در یک برنامه تلویزیونی به‌شدت علیه رضاییان جبهه بگیرد و او را بازیکنی بخواند که از همه تیم‌هایش رانده می‌شود. سردار حتی به عکس‌ها و فیلم‌هایی که رامین از تمرینات بدنسازی‌اش منتشر می‌کند هم کنایه زد و این داستان، چند روز در فضای حاشیه‌ای فوتبال ایران پیگیری شد. حالا اما شرایط تغییر کرده و درصورت دعوت هر دو بازیکن، مواجهه آنها با هم جالب خواهد شد. جدا که دنیا بازی‌های عجیب زیادی دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها