|

بازیکن نفت: بازیکنان پرسپولیس ما را می‌‎زدند اما انگار نه انگار!

مدافع اخراجی تیم نفت مسجدسلیمان به انتقاد از عملکرد داوری بازی با پرسپولیس پرداخت و تیمش را مستحق کسب نتیجه در این دیدار می‌داند.

لینک کوتاه کپی شد

میلاد باقری مدافع باتجربه نفت مسجدسلیمان روز عجیبی را در جدال با پرسپولیس پشت سر گذاشت و در نهایت با دریافت کارت قرمز، تیمش دقایق زیادی را مجبور به بازی 10 نفره برابر صدرنشین شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ مدافع نفت مسجد سلمیان درباره بازی برابر پرسپولیس و اعتراض به داوری گفت: بازی یکطرفه بود و ما مستحق برد بودیم. به نظرم داور بازی را خراب کرد. الان نمی‌دانم چرا سه چهار بازی است که پرسپولیس پنالتی می‌گیرد و بازیکن حریف اخراج می‌شود. نمی‌دانم این چطور اتفاق می افتد.

او درباره اخراجش برابر پرسپولیس گفت:‌ شما صحنه کارت اول من را ببینید. مهاجم آن‌ها من را می‌زند، ضربه به دوقلوی من می‌زند و برمی‌گردم نوک پایم گیر می‌کند، به جای اینکه خطای اول را اعلام کنند، خطای دوم را می‌گیرند تا به من کارت بدهند. این صحنه اصلا خطا نبود.

باقری درباره صحنه کارت دوم گفت: روی این صحنه هم که منجر به پنالتی شد من تنه زدم، تنه به تنه شدیم ولی صحنه داخل محوطه جریمه نبود، بیرون محوطه بود و روی خط بود اما چطور بازیکن حریف داخل 18 قدم رفت؟ تازه آن صحنه را هم داور می‌توانست مدارا کند تا به من کارت ندهد اما کارت دادند. ما مستحق پیروزی بودیم. از مردم خوزستان عذرخواهی می کنم. همه تلاشم را کردم، امیدوارم که بتوانم جبران کنم.

بازیکن نفت درخصوص تشویق طرفداران پس از شکست مقابل پرسپولیس گفت: در تمام مسابقات مستحق پیروزی بودیم، به غیر از دیدار برابر پیکان که یک مقدار ضعیف کار کردیم. بازی پرسپولیس واقعا عجیب و غریب بود. تمام کارها را ما انجام دادیم اما آن‌ها دو حمله کردند و کار عجیب و غریب که پنالتی گرفتند؛ توپی که به دست بازیکن آن‌ها برخورد کرد را همان توپ به گل تبدیل شد و گل را قبول کردند. همان صحنه برای حسین شنانی رخ داد اما برای ما پنالتی نگرفتند. بازیکنان ما را می‌زدند اما انگار نه انگار ولی ما یک تنه به تنه که می‌شدیم برای آن‌ها خطا می‌گرفتند، نمی دانم دلیلش چه بود. ما در هر مسابقه نکات کادرفنی را اجرا می‌کنیم و همینطور ادامه می‌دهیم تا بهترین نتایج را به دست بیاوریم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها