|

بارسلونا - بایرن؛ کار سخت ژاوی مقابل کابوس!

بارسلونا شب قبل در زمین کادیز به یک پیروزی پرگل و بی حرف و حدیث دست یافت.

لینک کوتاه کپی شد

تیم تحت هدایت ژاوی چهار گل به میزبانش زد و موقتا صدرنشین لالیگا شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ بارسا حالا با روحیه ای مضاعف به بازی برابر بایرن مونیخ رسیده است. دیداری که برای باشگاه کاتالان انتقامی است. پس از سه شکست متوالی برابر بایرن در دو سال گذشته، بارسا حالا قصد جبران مافات دارد.

ژاوی در بازی شب گذشته به چهار بازیکن خود استراحت داد و آنها در ترکیب ثابت قرار نگرفتند. روبرت لواندوفسکی، عثمان دمبله، پدری و ژول کُنده روی نیمکت بودند و به غیر از کُنده، مابقی در نیمه دوم به زمین رفتند. لواندوفسکی و دمبله حتی موفق به گلزنی هم شدند. حضور هر چهار بازیکن برابر بایرن قطعی است. مارک آندره تراشتگن نیز گلر اصلی بارسا برابر بایرن خواهد بود.

همچنین می توان ادعا کرد که ژاوی از سرخیو بوسکتس، گاوی، رونالد آرائوخو و اریک گارسیا نیز در ترکیب ثابت استفاده خواهد کرد. اریک شب گذشته به دلیل مصدومیت برابر کادیز بازی نکرد ولی به بازی سه شنبه خواهد رسید.

ما ابهام بزرگ ژاوی در مورد دفاع چپ است. برای این پست الخاندرو بالده، مارکوس آلونسو و جوردی آلبا در دسترس هستند. در بازی های اخیر، بالده در ترکیب ثابت بوده و شب گذشته آلونسو نیز برای اولین بار برای بارسا به میدان رفت. با این حال به نظر می رسد ژاوی در بازی برابر بایرن از آلونسو در ترکیب ثابت استفاده خواهد کرد.

همچنین اگر ژاوی از سیستم 3-3-4 استفاده کند، حضور رافینیا در ترکیب ثابت قطعی خواهد بود اما ژاوی ممکن است از سیستم 2-4-4 استفاده کند و به این ترتیب فرانکی دی‌یونگ را از ابتدا در میدان شاهد خواهیم بود. حال باید دید ژاوی تیمش را با سیستم هجومی به زمین می فرستد یا اینکه احتیاط خواهد کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها