|

بایرن مونیخ - بارسلونا؛ تکرار فاجعه یا انتقام با ژاوی؟!

هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا فردا سه شنبه 22 شهریور با برگزاری 7 دیدار آغاز می شود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در حساس بازی هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا، بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانز میزبان بارسلونا است.

یک بازی انتقامی یا تکرار نتایج عجیب. بارسلونا و بایرن مونیخ دو دشمن قدیمی در گروه مرگ، مهمترین بازی هفته دوم لیگ قهرمانان را برگزار می کنند. بازی دو تیم روز سه شنبه 22 شهریور و از ساعت 23:30 در ورزشگاه آلیانز آرنا آغاز می شود.

بایرن مونیخ

اگر نگاهی به جدول بوندسلیگا کنید متوجه می شوید بایرن از فرم همیشگی خودش دور است. باوارایی ها در رده سوم جدول قرار دارند. آن ها در آخرین بازی خود و در خانه برابر اشتوتگارت رده چهاردهمی 2 بر 2 متوقف شدند. در اولین بازی لیگ قهرمانان بایرن توانست در یک بازی یکطرفه اینتر را در میلان با نتیجه 2 بر 0 شکست دهد و حالا باید در دومین دیدار میزبان تیم بارسا باشند.

جذاب ترین نکته این دیدار برگشت لواندوفسکی به خانه است، اما در لباس آبی و اناری. بایرنی ها با لوا مقابل بارسا توانستند نتایج درخشانی را کسب کنند و حالا خط دفاع مونیخی ها باید تمام حواسش به مهار ماشین گلزنی لهستانی باشد.

شاگردان ناگلزمان به دو دلیل امید زیادی به کسب برد برابر بارسلونا دارند. پیروزی در 7 بازی از 8 بازی گذشته برابر این تیم اسپانیایی و نباختن در 30 بازی از 32 بازی قبلی در لیگ قهرمانان اروپا.

بایرن برای بازی با بارسلونا دو مصدوم دارد. کینگزلی کومان و سار.

بارسلونا

سه شنبه شب آبی اناری های بارسلون به مصاف تیمی می روند که در سه بازی گذشته از آن ها 14 گل دریافت کرده اند. دو باخت 3 بر 0 و باخت تاریخی 8 بر 2.

Lewandoswkis-Double-Helps-Bayern-Ease-Past-Barcelona

احتمالا هواداران بایرن مونیخ هم خودشان می دانند بارسلونای این فصل ژاوی با ستاره آماده این روزهایش لواندوفسکی شرایط متفاوت تری نسبت به فصول قبل دارد. فوق ستاره لهستانی که در هفته اول لیگ قهرمانان هم بهترین بازیکن شد در بازی های اخیر غیرقابل مهار شده است.

نکته قابل بررسی تیم ژاوی این است که تحت هدایت او بارسا در 20  بازی خارج خانه لالیگا و  رقابت های دیگر شکست نخورده و این می تواند آماری روحیه بخش برای بازیکنان باشد. بارسلونا با بهترین فرم خودش راهی مونیخ خواهد شد. بلوگرانا در 6 بازی رسمی از ابتدای فصل در تمام بازی ها آمار 20 گل زده و تنها 2 گل خورده را ثبت کرده. این آمار به خوبی نشان می دهد تغییرات هجومی و دفاعی در این تیم کاملا مثبت بوده است.

ژاوی برای این که ثابت کند تیمش یک مدعی تمام عیار در همه جام ها است نباید بازی برابر بایرن را واگذار کند. بازیکنان بارسا با کسب نتیجه مطلوب در این دیدار قطعا می توانند مدعی کسب لیگ قهرمانان اروپا باشند.

بارسلونا در این بازی محروم و مصدومی ندارد و دست ژاوی برای انتخاب ترکیب 11 نفره کاملا باز است.

ترکیب احتمالی دو تیم

EFWEWFEW

پیش بینی whoscored

UIKKYUYK

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها