|

بازی پرسپولیس و نفت باید 3 بر 0 می شد؟!

محمدرضا اکبریان داور پیشین فوتبال ایران در مصاحبه‌ای با اشاره به جو ورزشگاه مسجدسلیمان صحبت های عجیبی را مطرح کرد.

لینک کوتاه کپی شد

 

محمدرضا اکبریان داور بازنشسته فوتبال کشورمان در بخشی از مصاحبه خود درباره قضاوت رضا مهدوی و کمک‌هایش در بازی نفت مسجدسلیمان – پرسپولیس گفته: «به نظر من وقتی تماشاگران بطری به سمت داور پرتاب کردند، او می‌توانست بازی را متوقف کند و به رختکن برود و حکم انضباطی هم مشخص است و بازی هم ۳-۰ می‌شد اما ایشان متانت به خرج داد و بازی را مدیریت کرد و ما هم باید در موردش انصاف داشته باشیم.»

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از اندیشه معاصر؛ فصل قبل همین داور در بازی برگشت تراکتور- پرسپولیس به خاطر پرتاب اشیا از سوی تماشاگران میزبان بازی را تعطیل کرد و تراکتور سه – هیچ بازنده شد. این بار هم او به ناظر بازی اعلام کرد که با فحاشی و پرتاب اشیای تماشاگران بازی را تعطیل می‌کند اما بعد از دو سه دقیقه وقفه، بازی ادامه پیدا کرد.

پنالتی دقیقه ۹۷ هم دیده نشد

برخی کارشناسان داوری گفته‌اند پرسپولیس در آخرین دقیقه وقت‌های تلف شده بازی با نفت مسجدسلیمان هم می‌توانست یک پنالتی دیگر داشته باشد که داور براحتی از این صحنه گذشت. در این صحنه مدافع نفت خطای خشنی روی حامد پاکدل در ابتدای محوطه جریمه انجام داد و اتفاقاً مهدوی داور بازی هم می‌خواست سوت بزند که از این کار امتناع کرد و چند ثانیه بعد سوت پایان را کشید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها