|

فدراسیون فوتبال ادعای جنجالی نفت مسجد سلیمان را بررسی می کند!

فدراسیون فوتبال پرونده‌ای را برای بازی پرسپولیس و نفت در مسجد سلیمان باز کرد و قرار است ادعاهای باشگاه نفت مورد بررسی قرار بگیرد.

لینک کوتاه کپی شد

بعد از پایان بازی نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس که با پیروزی سرخپوشان تهرانی همراه بود، مدیرعامل و سرمربی نفت مدعی شدند افشین پیروانی بین دو نیمه به رختکن داوران رفته بود. رضا مهاجری این ادعا را در کنفرانس خبری پس از بازی مطرح کرد و هدایت یزدی نیز در گفتگو با خبرنگاران ادعا کرد بازی را افشین پیروانی برای پرسپولیس درآورده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ هدایت یزدی که به شدت از داور و ناظر بازی عصبی بود، مدعی شد موفقیت در فوتبال ایران قالتاق می خواهد! اتهامات و ادعاهای باشگاه نفت مسجد سلیمان از سوی باشگاه پرسپولیس بی پاسخ نماند و پرسپولیسی ها هم به حرف های یزدی و مهاجری واکنش نشان دادند.

البته ناظر بازی نیز ادعای نفتچی ها مبنی بر حضور افشین پیروانی در رختکن داوران را تکذیب کرد و گفت حتی خود او هم بین دو نیمه وارد رختکن نشده و داوران قرنطینه بوده اند.

با این همه امروز نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی از وزیر ورزش خواست به موضوع بازی جنجالی نفت و پرسپولیس ورود کند. علیرضا ورناصری مدعی شد نماینده سازمان لیگ در این بازی با باشگاه پرسپولیس همسو بوده است.

حالا از فدراسیون فوتبال خبر می رسد برای این بازی یک پرونده ویژه باز شده و فدراسیون قصد دارد زوایای مختلف این بازی را بررسی کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها