|

خبری خوش برای ستاره های پرسپولیس

مدیرعامل پرسپولیس به دنبال پرداخت پاداش پیروزی تیمش برابر نفت مسجد سلیمان است.

لینک کوتاه کپی شد

رضا درویش که تا به این جای کار از نظر مالی کاملا باشگاه را به روز نگه داشته سعی دارد همچنان در پرداخت مطالبات و پاداش های بازیکنان به موقع عمل کند تا یحیی و شاگردانش هیچ دغدغه ای بابت مسائل مالی نداشته باشند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ همان طور که می دانید در چند فصل گذشته یکی از مشکلات دائمی یحیی گل محمدی در پرداخت مطالبات بازیکنان بود و او حتی به همین دلیل در چند مقطع از سرمربیگری پرسپولیس استعفا کرد که آخرین آن ها در روزهای ابتدایی مدیرعاملی درویش بود. مرور آن روزها نشان می دهد تنها 48 ساعت پس از معرفی رضا درویش به عنوان مدیرعامل پرسپولیس، یحیی گل محمدی به دلیل مشکلات مالی و مطالبات معوقه بازیکنان و مربیان استعفا کرد و در همان مقطع رضا درویش از او زمان خواست تا همه چیز را به شرایط نرمال برگرداند.

حالا به نظر می رسد وعده درویش عملی شده و او نه تنها 20 درصد پیش پرداخت های مربیان و بازیکنان را داده بلکه پاداش پیروزی های پیاپی در چند بازی اخیر را نیز به حساب بازیکنان و کادرفنی واریز کرده است. یک روز قبل از سفر کاروان پرسپولیس به مسجد سلیمان بود که درویش پاداش دو پیروزی پیاپی مقابل نفت آبادان و هوادار را به حساب مجموعه تیمی واریز کرد و قرار است طی چند روز آینده پاداش پیروزی برابر نفت مسجد سلیمان نیز پرداخت شود.

به نظر می رسد درویش به دنبال آن است تا تمام شرایط را برای یحیی گل محمدی فراهم کند تا او دغدغه ای برای موفق نشدن در فصل جاری نداشته باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها