|

اعتراض عجیب پرسپولیسی ها به کارگردانی بازی با نفت!

پرسپولیسی ها به نوع کارگردانی پخش زنده تلویزیونی دیدارشان برابر نفت مسجدسلیمان معترض هستند.

لینک کوتاه کپی شد

مرور دوباره بازی پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان که روز شنبه برگزار شد نشان می دهد هیچ کدام از تصاویر مشکوکی که پرسپولیسی ها از لحاظ داوری به آن معترض هستند، بازپخش نشد و همین موضوع محل اعتراض سرخ ها شده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ از همان ابتدای بازی و در دقیقه 4 مسابقه مجتبی مقتدایی مدافع تیم میزبان به وضوح دست پورعلی گنجی را کشید و او را روی زمین انداخت که طبق اعلام کارشناسان داوری، پنالتی واضح بود اما مدافع شماره 8 و بقیه بازیکنان پرسپولیس به این صحنه معترض نشدند و عجیب‌تر آن که کارگردان تلویزیونی این مسابقه، صحنه آهسته این اتفاق مشکوک را اصلاً به تصویر نکشید.

البته این پایان کار نبود چرا که گل لوکادیا که از سوی کمک داور اول بازی نیز به اشتباه آفساید اعلام شد، هرگز باز پخش نشد و این روند تا دقیقه 97 هم ادامه داشت، همان دقیقه ای که یک صحنه مشکوک دیگر رخ داد. در این صحنه مدافع نفت خطای خشنی روی حامد پاکدل در داخل محوطه جریمه انجام داد و اتفاقاً مهدوی داور بازی هم می‌خواست سوت بزند اما از این کار امتناع کرد و چند ثانیه بعد سوت پایان را به صدا درآورد. پس از پایان بازی برخی کارشناسان داوری تاکید کرده اند پرسپولیس در این صحنه هم می‌توانست یک پنالتی دیگر داشته باشد اما موضوع این است که این صحنه نیز هرگز بازپخش نشد.

موضوع زمانی عجیب تر می شود که صحنه های مشکوک داوری به نفع تیم مسجد سلیمان بارها و بارها بازپخش شد. برای نمونه خطای پورعلی گنجی روی بازیکن نفت که به گواه کارشناسان پنالتی بود و با اعتراض نفتی ها هم همراه بود، بارها و بارها به شکل آهسته پخش شد، اتفاقی که باعث اعتراض پرسپولیسی ها شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی