|

دلیل دعوت از شاه ماهی استقلال به تیم ملی!

یکی از بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی محمد محبی است که یکی از سه گلزن تیم استقلال در بازی با نساجی هم بود.

لینک کوتاه کپی شد

حکایت محمد محبی هم در نوع خود جالب است. او بعد از صعود به همراه تیم شاهین شهرداری بوشهر به لیگ برتر پیراهن تیم سپاهان را بر تن کرد و در فصل اول حضور در تیم سپاهان علاوه بر بازی در لیگ برتر در لیگ قهرمانان آسیا بازی کرد و در ادامه هم به تیم ملی دعوت شد و هم تیم امید. اما حضور در ترکیب تیم پرتغالی یعنی سانتاکلارا نتیجه عکس برای او به همراه داشت چرا که به یکبار از اردوی تیم ملی خط خورد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از روزنو؛ محمد محبی در زمان مربیگری مارک ویلموتس در بازی‌های مقدماتی جام جهانی حضور در ترکیب ثابت تیم ملی را تجربه کرد اما با آمدن اسکوچیچ این بازیکن دیگری شانسی برای بازی پیدا نکرد و اردوهای متعددی بود که دعوت نمی‌شد بطوریکه در جشن صعود تیم ملی به جام جهانی هم غایب بود. همه این‌ها در حالی بود که محمد محبی در ترکیب سانتاکلارا به تیم بنفیکا گل زد.

محمد محبی همیشه در واکنش به عدم دعوت به اردوی تیم ملی به اسکوچیچ احترام می‌گذاشت و حتی در یکی از مصاحبه‌ها گفت: «صادقانه می‌گویم از این موضوع ناراحت هستم و دوست داشتم به اردوی تیم ملی برای بازی با سوریه دعوت شوم اما حالا که دعوت نشده ام حتما تقصیر من بوده. حتما تلاش‌های من برای رسیدن به اردوی تیم ملی کافی نبوده است و باید بروم از نو تلاش کنم. من این موضوع را در سپاهان هم تجربه کردم. در هفته‌های ابتدایی در ترکیب تیم قرار نمی‌گرفتم و از این موضوع خیلی ناراحت بودم چون موقعیت خود را از دست داده بودم. با خودم عهد کردم که در تمرینات اینقدر خوب کار کنم که دوباره به ترکیب ثابت تیم برگردم که خوشبختانه این چنین شد. در تیم ملی هم همین رویه را دنبال می‌کنم. می‌خواهم در بازی‌های بعدی سپاهان بهتر باشم تا دوباره به تیم ملی دعوت شوم. شاید بعضی‌ها بگویند در بازی‌هایی که برای سپاهان به میدان آمدم خوب بودم اما من بر این عقیده ام در فوتبال پیشرفت نقطه پایانی ندارد و می‌توانستم بهتر باشم. بهتر از موقعیت‌ها استفاده کنم. پاس‌های بهتری بدهم و ...»

امروز می‌توان گفت ثمره احترام به اسکوچیچ دعوت دوباره به اردوی تیم ملی بود چرا که موجب شد محمد محبی در مسیر باقی بماند و به بازی‌های خوبش ادامه دهد و در نهایت دوباره به اردوی تیم ملی دعوت شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها