|

بارسلونا و اتلتیکو به توافق می رسند؟!

نیمکت‌نشینی گریزمان در اتلتیکو و حضور کم او در هر بازی، این شائبه را به وجود آورد که اتلتیکو می‌خواهد او را در پایان فصل به بارسا برگرداند.

لینک کوتاه کپی شد

ماجرا از این قرار است که آنتوان گریزمان در تابستان 2021 با انتقال قرضی دو ساله همراه با بند خرید 40 میلیون یورویی مشروط، از بارسلونا به اتلتیکو مادرید پیوست.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ شرایط به این صورت است که اگر این مهاجم 31 ساله در نیمی از بازی‌های فصل حداقل 30 دقیقه برای روخی بلانکوس بازی کند، قرارداد دائمی شده و 40 میلیون یورو باید به حساب بارسلونا واریز شود. گریزمان در فصل گذشته بدون هیچ‌گونه مشکلی در نیمی از بازی‌های اتلتیکو مادرید به میدان رفت.

به همین علت بارسا از فعال‌شدن بند خرید اجباری گریزمان به ارزش 40 میلیون یورو اطمینان پیدا کرد اما اتلتی باور دارد شرط حضور این مهاجم 31 ساله در نیمی از بازی‌های فصل، مربوط به فصل کنونی است. به همین علت دیگو سیمئونه از ابتدای فصل تاکنون به گریزمان حداکثر 30 دقیقه میدان می‌دهد. سرمربی آرژانتینی معتقد است گریزمان در همان نیم ساعت پایانی بسیار مفید بازی می‌کند اما این شرایط حال حاضر آنتوان گریزمان موجب ایجاد تنش میان بارسلونا و اتلتیکو مادرید شده است. با وجود این، مهاجم تیم ملی فرانسه خیلی هم بدشانس نیست.

اکیپ گزارش داده بارسلونا و اتلتیکو مادرید می‌توانند بر سر آینده گریزمان به زودی به توافقی جدید برسند. اتلتیکو رقم 40 میلیون یورو را خیلی بالا می‌داند اما مذاکرات طرفین برای دائمی کردن این قرارداد با رقم 25 میلیون یورو شروع شده است. بارسلونا خوش‌بین است و آن‌ها امیدوارند در طول وقفه بازی‌های ملی بتوانند برای فروش گریزمان به اتلتیکو به توافق نهایی برسند. پس از توافق بارسلونا و اتلتیکو مادرید، پیش‌بینی می‌شود گریزمان جایگاهش در ترکیب ثابت اتلتی را باز یابد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها