|

بایرنی ها حواسشان به تخصص لواندوفسکی باشد!

لواندوفسکی امشب برای نخستین بار با پیراهن بارسا مقابل بایرن مونیخ قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

بارسلونا امشب با روبرت لواندوفسکی برابر بایرن مونیخ قرار خواهد گرفت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ ستاره لهستانی که در بایرن به یک کابوس برای بارسا تبدیل شده بود، امشب امید اول گلزنی باشگاه کاتالان در مونیخ محسوب می شود. ستاره لهستانی شروع فوق العاده ای در بارسا داشته و توانسته در شش بازی 9 گل به ثمر برساند. او در بازی شنبه شب برابر کادیز هم یکی از چهار گل بارسا را زد.

مشخص نیست که امشب در آلیانز آره‌نا هواداران بایرن چه استقبالی از او خواهند کرد. هرچند گفته می شود احتمال هو شدن لواندوفسکی بالاست اما بایرنی ها قطعا باید نگران مهاجم سابق خود باشند.

لواندوفسکی تابستان 2014 از دورتموند به بایرن پیوست و در 26 بازی برابر تیم سابق خود موفق به زدن 27 گل شد. حاصل کار لواندوفسکی برابر دورتموند در همه رقابت ها 19 پیروزی، یک تساوی و 6 شکست بود. او تنها در سه بازی لیگ برابر دورتموند نتوانست دروازه این تیم را باز کند. دورتموند بزرگترین قربانی روبرت لواندوفسکی است و ستاره لهستانی بیشتر از همه به این تیم گل زده است.

امشب همه نگاه ها به لواندوفسکی است و آمارها نشان می دهند که او در تقابل با تیم سابق خود به راحتی گلزنی می کند. بایرن قطعا شب راحتی پیش رو نخواهد داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها