|

آخرین خبرهای استقلال از زبان مشاور ارشد مدیر عامل باشگاه

میثم منیعی مشاور ارشد مدیر عامل باشگاه در خصوص شرایط استقلال صحبت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

میثم منیعی، بازیکن اسبق استقلال و مشاور ارشد مدیر عامل باشگاه درباره شرایط این روزهای استقلال اظهاراتی را مطرح کرد: همه طرفداران استقلال می‌دانند که ما در پایان فصل گذشته و بدون اطلاع قبلی سرمربی مان را از دست دادیم و مدتی هم طول کشید تا کادر فنی جدید انتخاب و با آنها قرارداد بسته شود به خاطر همین شرایطی که امروز در آن قرار گرفته‌ایم متاثر از اتفاقات نیمه خرداد ماه امسال است، وگرنه برنامه ریزی که برای فصل جدید در نظر کار مدیریتی باشگاه بود شرایط دیگری را برای این تیم در مسابقات رقم می زد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ با این همه آیا از وضعیت فعلی رضایت دارید؟

انتظار ما این بود که استقلال فصل را با نتیجه ای بهتر از شکست آغاز کند اما حضور کادر فنی جدید و بازیکنان تازه وارد، همچنین جدا شدن تعدادی از نفرات قبلی شرایط را به این ترتیب رقم زد که یک شکست دور از انتظار برای ما رقم بخورد. اما روند رو به جلوی استقلال مشخص کرد این تیم هفته به هفته شرایطش بهتر میشود. آنچنان که در بازی مقابل ملوان و مس کرمان دو برد متوالی به دست آوردیم و در بازی خارج از خانه مقابل مسجدسلیمان مساوی کردیم اما در بازی با پیکان هم لایق پیروزی بودیم ولی بازی بسته تیم حریف شرایط را برای استقلال تا حدی دشوار کرد.

بازی با نساجی را چطور ارزیابی کرد؟

به نظرم همه هواداران از تماشای این بازی رضایت کامل داشتند.  آن استقلال که مردم دوست دارند همین تیمی بود که در بازی با نساجی به میدان رفته سراسر حمله تهاجم و فشار روی دروازه حریف بازیکنان ما اینقدر نساجی را تحت فشار گذاشتن که بازیکنان آنها با خطاهای مکرر از زمین اخراج شد این نشان می‌دهد استقلال اظهار نظر نسبت به حریفش برتر بود و شاید اگر بچه‌های تیم کمی بیشتر دقت می‌کردند می توانستیم با نتیجه ای به مراتب بهتر از این بازی را تمام کنیم.

بعد از بازی صحبت هایی در رابطه با واریز نشدن پاداش به حساب بازیکنان و یا مسائلی از این دست مطرح شد. آیا چنین مسائلی در استقلال وجود دارد؟

اصلا چنین نیست. از روزی که آقای آجرلو به عنوان مدیرعامل باشگاه منصوب شده تا امروز حتی یک خبر مربوط به مشکلات مالی برای بازیکنان، دیگر اعضای تیم و یا سایر مسایل وجود نداشته و جایی هم منتشر نشده است. یکی از مسائل اصلی مورد نظر مدیرعامل باشگاه استقلال رسیدگی درست مالی به مسائل باشگاه است. چه پول بازیکنان و مربیان و چه مسایل دیگر مثل پول هواپیما، اتوبوس، هتل و مسائلی از این دست. به همین خاطر از هواداران استقلال خواهش می کنم به هیچ وجه به این شایعات توجه نکنند چون شایعه درست می کنند که استقلال را بزنند ولی در واقع خودشان را ضایع می کنند.

آیا درست است که در حدفاصل بازی پیکان و نساجی گفته می‌شد باشگاه به ساپینتو اولتیماتوم داده است؟

اصلا چنین چیزی نیست. کسانی که موضوع اولتیماتوم درباره ساپینتو را مطرح کردند دشمنان استقلال هستند و می‌خواهند تیم ما را وارد حاشیه کنند اما خوشبختانه استقلال یک مدیرعامل با درایت دارد که دیدیم چطور شب قبل از بازی با نساجی به اردوی تیم رفت و یک مجلس کاملاً خودمانی و دوستانه برگزار شد. اثر این اتفاق خوب را هم در نتیجه بازی دیدیم. از طرفی ساپینتو خودش سلطان حاشیه است و خوب می داند چطور وارد بازی این قبیل افراد نشود.

فکر میکنید فاصله سه امتیازی تا صدر جدول قابل جبران است؟

صددرصد قابل جبران است. ما یک بازی رو در رو با پرسپولیس داریم که این بازی ۶ امتیازی است. از طرف دیگر قرار نیست همه تیم ها همه هفته ها برنده شوند. بالاخره این تیم‌ها امتیاز از دست می دهند مثل ما که در سه بازی امتیاز از دست دادیم اما باید از اینجا به بعد با قدرت جلو برویم تا هم نتیجه بگیریم هم بازی زیبای ارائه بدهیم. بازی هایی که هوادار آن را دوست داشته باشد.

تیم استقلال بیشترین تعداد ملی پوش در ترکیب لیست بازیکنان لیگ برتری را دارد. فکر میکنید این تعداد باز هم قابل افزایش است؟

به آقای کی‌روش و یا آنهایی که لیست تیم ملی را تدارک دیدند توصیه می‌کنم با دقت بیشتری بازی های استقلال را ببینند. قطعاً استقلال بازیکنان دیگری هم دارد که می‌توانند به تیم ملی دعوت شوند. در همین بازی آخر یکی دو نفرشان را به وضوح دیدیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها